1-26 02 76 Маркетынг

Ва ўмовах нарастаючай канкурэнтнай барацьбы за рынкі збыту ўсё больш важным становіцца не толькі вытворчасць, але і запатрабаванасць вырабленай прадукцыі. Вынікі маркетынгавых даследаванняў становяцца прыярытэтам у прыняцці кіраўніцкіх рашэнняў, так як у цяперашні час заняць месца на рынку і ўтрымліваць яго, без дэталёвага вывучэння спажывецкага попыту, рынкаў збыту тавараў або паслуг, ўсебаковага вывучэння падзей, якія адбываюцца на рынку працэсаў, пастаяннага адсочвання канкурэнтаздольнасці тавару і многіх іншых аспектаў немагчыма. Пісьменны маркетынг дазваляе павысіць выніковасць узаемадзеяння ўсіх структурных падраздзяленняў арганізацыі, спрыяе вытворчасці запатрабаванай на рынку прадукцыі, росту даходнасці і зніжэнню гаспадарчых рызык. Такім чынам, маркетолагі з'яўляюцца асноўнымі генератарамі новых тэхналогій збыту тавару і паслуг. У сувязі з гэтым, праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных спецыялістаў-маркетолагаў асабліва актуальная. Попыт на гэтых спецыялістаў на рынку працы традыцыйна высокі.

Мэтай спецыяльнасці 1-26 02 76 «Маркетынг» з'яўляецца падрыхтоўка спецыялістаў, тэарэтычна і практычна падрыхтаваных да выканання абавязкаў маркетолага, дзейнасць якога накіравана на забеспячэнне эфектыўнага функцыянавання маркетынгавай службы прадпрыемстваў усіх арганізацыйна-прававых формаў у мэтах эфектыўнай дзейнасці на рынку з улікам патрабаванняў спажыўца, унутраных магчымасцяў прадпрыемства і галіновай спецыфікі, тэхналогіі, арганізацыі вытворчасці і эфектыўнага прыродакарыстання.

Вучэбны план спецыяльнасці накіраваны на падрыхтоўку спецыялістаў, якія валодаюць ведамі ў галіне маркетынгавай, таварна-вытворчай і эканамічнай дзейнасці арганізацыі. Выпускнікі гэтай спецыяльнасці могуць паспяхова:

1. распрацоўваць стратэгію маркетынгу арганізацыі, меры па вытворчасці тавараў і аказанні паслуг, маркетынгавае абгрунтаванне стварэння новага прадукту;
2. праводзіць маркетынгавыя даследаванні і працу па эканамічнаму і маркетынгаваму планаванню;
3. праектаваць працэсы, прымяняць эфектыўныя метады аналізу і ацэнкі маркетынгавай дзейнасці;
4. планаваць камунікацыйную і гандлёва-закупачную дзейнасць, збытавую палітыку арганізацыі;
5. кіраваць таварарухам і праводзіць працу па ўкараненні інавацый у маркетынгавую дзейнасць.

У працэсе навучання слухачы вывучаюць наступныя дысцыпліны:

  1. Аналіз гаспадарчай дзейнасці
  2. Асновы ідэалогіі беларускай дзяржавы
  3. Асновы статыстыкі
  4. Інтэрнэт-маркетынг
  5. Кіраванне збытам
  6. Кіраванне маркетынгам
  7. Тэарэтычныя асновы маркетынгу
  8. Лагістыка
  9. Маркетынг інавацый
  10. Маркетынгавыя даследаванні
  11. Маркетынгавыя камунікацыі
  12. Менеджмент
  13. Міжнародны маркетынг
  14. Нацыянальная эканоміка Беларусі
  15. Паводзіны спажыўцоў
  16. Падаткі і падаткаабкладанне
  17. Прававое рэгуляванне гаспадарчай дзейнасці
  18. Стратэгічны маркетынг
  19. Эканоміка арганізацыі
  20. Этыка і псіхалогія дзелавых зносін

Тэрмін навучання – 18 месяцаў. Па заканчэнні навучання выдаецца дыплом аб перападрыхтоўцы, устаноўленага Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь узору, з прысваеннем кваліфікацыі – «маркетолаг».

 


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь