1-26 02 76 Маркетынг
Ва ўмовах нарастаючай канкурэнтнай барацьбы за рынкі збыту ўсё больш важным становіцца не толькі вытворчасць, але і запатрабаванасць вырабленай прадукцыі. Вынікі маркетынгавых даследаванняў становяцца прыярытэтам у прыняцці кіраўніцкіх рашэнняў, так як у цяперашні час заняць месца на рынку і ўтрымліваць яго, без дэталёвага вывучэння спажывецкага попыту, рынкаў збыту тавараў або паслуг, ўсебаковага вывучэння падзей, якія адбываюцца на рынку працэсаў, пастаяннага адсочвання канкурэнтаздольнасці тавару і многіх іншых аспектаў немагчыма. Пісьменны маркетынг дазваляе павысіць выніковасць узаемадзеяння ўсіх структурных падраздзяленняў арганізацыі, спрыяе вытворчасці запатрабаванай на рынку прадукцыі, росту даходнасці і зніжэнню гаспадарчых рызык. Такім чынам, маркетолагі з'яўляюцца асноўнымі генератарамі новых тэхналогій збыту тавару і паслуг. У сувязі з гэтым, праблема падрыхтоўкі высокакваліфікаваных спецыялістаў-маркетолагаў асабліва актуальная. Попыт на гэтых спецыялістаў на рынку працы традыцыйна высокі.
Мэтай спецыяльнасці 1-26 02 76 «Маркетынг» з'яўляецца падрыхтоўка спецыялістаў, тэарэтычна і практычна падрыхтаваных да выканання абавязкаў маркетолага, дзейнасць якога накіравана на забеспячэнне эфектыўнага функцыянавання маркетынгавай службы прадпрыемстваў усіх арганізацыйна-прававых формаў у мэтах эфектыўнай дзейнасці на рынку з улікам патрабаванняў спажыўца, унутраных магчымасцяў прадпрыемства і галіновай спецыфікі, тэхналогіі, арганізацыі вытворчасці і эфектыўнага прыродакарыстання.
Вучэбны план спецыяльнасці накіраваны на падрыхтоўку спецыялістаў, якія валодаюць ведамі ў галіне маркетынгавай, таварна-вытворчай і эканамічнай дзейнасці арганізацыі. Выпускнікі гэтай спецыяльнасці могуць паспяхова:
1. распрацоўваць стратэгію маркетынгу арганізацыі, меры па вытворчасці тавараў і аказанні паслуг, маркетынгавае абгрунтаванне стварэння новага прадукту;
2. праводзіць маркетынгавыя даследаванні і працу па эканамічнаму і маркетынгаваму планаванню;
3. праектаваць працэсы, прымяняць эфектыўныя метады аналізу і ацэнкі маркетынгавай дзейнасці;
4. планаваць камунікацыйную і гандлёва-закупачную дзейнасць, збытавую палітыку арганізацыі;
5. кіраваць таварарухам і праводзіць працу па ўкараненні інавацый у маркетынгавую дзейнасць.
У працэсе навучання слухачы вывучаюць наступныя дысцыпліны:
- Аналіз гаспадарчай дзейнасці
- Асновы ідэалогіі беларускай дзяржавы
- Асновы статыстыкі
- Інтэрнэт-маркетынг
- Кіраванне збытам
- Кіраванне маркетынгам
- Тэарэтычныя асновы маркетынгу
- Лагістыка
- Маркетынг інавацый
- Маркетынгавыя даследаванні
- Маркетынгавыя камунікацыі
- Менеджмент
- Міжнародны маркетынг
- Нацыянальная эканоміка Беларусі
- Паводзіны спажыўцоў
- Падаткі і падаткаабкладанне
- Прававое рэгуляванне гаспадарчай дзейнасці
- Стратэгічны маркетынг
- Эканоміка арганізацыі
- Этыка і псіхалогія дзелавых зносін
Тэрмін навучання – 18 месяцаў. Па заканчэнні навучання выдаецца дыплом аб перападрыхтоўцы, устаноўленага Міністэрствам адукацыі Рэспублікі Беларусь узору, з прысваеннем кваліфікацыі – «маркетолаг».
Тэл.: (+375 17) 209-88-16,
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99