Browsing "Сборники научных трудов" by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 110 to 149 of 4140 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)TypeLanguage
2021Import substitution as a factor of reducing the negative balance of foreign trade in goods of the Republic of BelarusUrish, I; Shavruk, Yu.; Уриш, И. В.; Шаврук, Ю. А.ArticleАнглийский
2022Intensification of the Republic of Belarus participation in international trade global processes in IT servicesShavruk, Yu.; Urish, I.; Шаврук, Ю. А.; Уриш, И. В.ArticleАнглийский
2021Interaction of financial controlling and cost management in project managementRatanova, I.ArticleАнглийский
2022Interior design, a valuable business resource for Lebanese malls the COVID-19 pandemicHoteit, O.; Хотеит, О.ArticleАнглийский
2021Internet of things in marketing area (China experience)Razumova, S. V.ArticleАнглийский
2002Introduccion. Aproximacion termonologica y principales beneficiosColom Gorgues, A.; Saez Olivito, E.ArticleИспанский
2009Knowledge-based competitive advantage and its potential in a case of Latvian food manufacturersLapa, I.-Английский
2018Lebanese e-commerce and internet marketingГолик, В. С.; Ханан, И.ArticleАнглийский
2023Lebanese financial crisis: restructuring model for Lebanese banksZougheib, N. N.; Зугейб, Н. Н.ArticleАнглийский
2002Main problems of monetary policy in LatviaRoldugin, LeryArticleАнглийский
2001Management of product supply in Procter and GambleReshin, Е.ArticleАнглийский
2011Management of small business enterprises in LatviaRatanova, I.-Русский
2018Marketing and Internet MarketingХанан И.; Голик, В. С.ArticleАнглийский
2010Marketing mix in nongovernmental organisations activity – some deliberations from Pomeranian provinces in PolandHernik, J.ArticleРусский
2022Model of innovation adoption in banking sectorZoulghina, M.; Зулгина, М.ArticleАнглийский
2016New approach tо thе analysis of enterprise's competitive сарасitу in UzbekistanRoldugin, V.; Kayumov, R.ArticleАнглийский
2021Overview of R company and the status quo of men’s leather shoes marketingLi Zhonghua; NiancheArticleАнглийский
2021PR как элемент коммуникационной политики в конкурентной борьбе маркетинговых агентствКудасова, Е. В.; Матарас, А. А.ArticleРусский
2002Product supply organizational structureReshin, EduardArticleАнглийский
2001Przedsiewziecia dotyczace puszczy BialowieskiejСебятинский, М.ArticleПольский
2021Public debt and performance of SMES: evidence from LebanonKaraki, H. A.; Караки, X. А.ArticleАнглийский
2020Quality of life of youth as a subject of sociological research: theoretic and methodic aspectNaumov, D.; Simkhovich, V.; Vishniakova, M.; Наумов, Д. И.; Симхович, В. А.; Вишнякова, М. В.ArticleАнглийский
2021Research on the marketing strategy of milk tea drink Michelle Ice CityLi Zhonghua; Shen DezhenArticleКитайский
2021Rights and legally protected interests of employees: historiography and protection potentialYasinskaya-Kazachenko, A.; Ясинская-Казаченко, А. В.ArticleАнглийский
2013SEO-оптимизация и ее роль в интернет-маркетингеБылина, В. Ю.; Bylina, V. Yu.ArticleРусский
2021SMART-маркетинговые коммуникации: идентификация и оценкаЖудро, Н. В.; Жудро, М. К.; Zhudro, N.; Zhudro, M.ArticleРусский
2015SMM в решении маркетинговых задачРазумова, С. В.; Razumova, S. V.ArticleРусский
2020SMM как инструмент продвижения организации в сфере услугМазик, К. В.; Полещук, Н. А.ArticleРусский
2023SMM-стратегия продвижения инновационного продуктаЛевчук, К. А.ArticleРусский
2021Statistical assessment of cyclical exchange rate fluctuations in LebanonAgabekova, N.; Abdo Ali Nasser Aldine; Агабекова, Н. В.; Абдо Али Нассэр АлдинArticleАнглийский
2004Structure of capital in non-profit activitiesChernoshtana, Z.-Английский
2015The Budgetary Management of Local Governments in LatviaReshina, G. A.; Vocish, A. D.ArticleАнглийский
2015The development of trade in Belarus from the 13th to early 16th centuriesPavel Patapeika; Andrey NikanovichArticleАнглийский
2022The Effects of ICTs on the “Arab Spring”Hu FangxinArticleАнглийский
2019The idea of virtual reality at shopping mallsHoteit, O.; Morozevich, O. A.ArticleАнглийский
2021The opportunities for the resource potential activation of the Republic of Belarus for the inbound tourism developmentShavruk, Yu.; Urish, I.; Yezhel, O.; Шаврук, Ю. А.; Уриш, И. В.; Ежель, О. В.ArticleАнглийский
2022The regional problems of energy production and consumption in ChinaLiu Xueyao; Zorina, T. G.; Лю Сюэяо; Зорина , Т. Г.ArticleАнглийский
2023Transformation of foreign trade cooperation of the Republic of Belarus with individual countries of the Asian and Pacific regionShavruk, Y.; Urish, I.; Шаврук, Ю. А.; Уриш, И. В.ArticleАнглийский
2017Using telegram bots for businessИльченко, В. П.ArticleАнглийский
2001Uwarunkowania infrastruktural neekologizacjl rolniciwa na obszarach chronionych wojewodztwa PodlaskibgoМихаловский, К.ArticleПольский

Search Results

Sort by:

In order:

Results/Page

Authors/Record:

  • All
  • 1