Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70918
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗеньков, В. С.-
dc.contributor.authorЛукашик, А. Ю.-
dc.contributor.authorZenkov, V. S.-
dc.contributor.authorLukashik, A. Yu.-
dc.date.accessioned2018-02-12T07:27:04Z-
dc.date.available2018-02-12T07:27:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЗеньков, В. С. Маркетинг как философия бизнеса / В. С. Зеньков, А. Ю. Лукашик // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И. Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т, Дортмундская высш. шк., Ун-т Ганновера [и др.]. - Минск : Мэджик, 2013. - С. 126-128.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-6473-96-1-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/70918-
dc.languageРусскийru_RU
dc.language.isoru_RUru_RU
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru_RU
dc.subjectестественные наукиru_RU
dc.subjectцелевой маркетингru_RU
dc.subjectстратегии маркетингаru_RU
dc.subjectmarketing activitiesru_RU
dc.subjecttarget marketingru_RU
dc.titleМаркетинг как философия бизнесаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zenkov_V._S._s._126_128.pdf4.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.