Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75007
Title: Система маркетинговой информации
Authors: Дронин, А. М.
Keywords: маркетинговая информация;маркетинговые исследования;теория маркетинга;marketing information system
Issue Date: 2007
Language: Русский
Type: Thesis
Citation: Дронин, А. М. Система маркетинговой информации / А. М. Дронин // Теория и практика менеджмента и маркетинга : материалы VIII междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 мая - 2 июня 2007 г. / Белорусский гос. экон. ун-т [и др. ; под общ. ред. И.Л. Акулича]. - Минск : Мэджик Бук, 2007. – С. 84-85.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/75007
ISBN: 978-985-6544-91-3
Appears in Collections:2007

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dronin_A.M._s._84_85.pdf380.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.