Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77232
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХанан И.-
dc.contributor.authorГолик, В. С.-
dc.date.accessioned2019-02-27T12:15:01Z-
dc.date.available2019-02-27T12:15:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХанан И. Marketing and Internet Marketing / И. Ханан, В. С. Голик // Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы : сборник научных трудов / [под общ. ред. И.Л. Акулича] ; Белорус. гос. экон. ун-т [и др.]. - Минск : А.Н. Вараксин, 2018. - С. 244-247.ru_RU
dc.identifier.isbn978-985-7186-62-4-
dc.identifier.urihttp://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/77232-
dc.languageАнглийский-
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherБелорусский государственный экономический университетru_RU
dc.subjectinternet marketingru_RU
dc.subjectonline advertisingru_RU
dc.subjecte-marketingru_RU
dc.subjectsocial networksru_RU
dc.subjectонлайн-рекламаru_RU
dc.subjectэлектронный маркетингru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.titleMarketing and Internet Marketingru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг: опыт и проблемы, 2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khanan_I._244_247.pdf801.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.