Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81683
Title: The brand as an imperative for the development of a modern city
Other Titles: Бренд как императив развития современного города
Authors: Belyaninova, А.
Белянинова, А. А.
Keywords: брендинг;продвижение брендов;бренды города;branding
Issue Date: 2020
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Belyaninova, А. The brand as an imperative for the development of a modern city / А. Belyaninova; науч. рук. Л. А Радионова // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы IX Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 29 ноября 2019 г. / [редкол.: М. В. Мишкевич (пред.) и др.] ; М-во образования Респ. Беларусь, УО "Белорусский гос. экон. ун-т". - Минск : БГЭУ, 2020. - С. 160-161.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/81683
ISBN: 978-985-564-295-5
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belyaninova_F._160_161.pdf649.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.