Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93006
Title: The concept of cross-cultural marketing
Other Titles: Понятие кросс-культурного маркетинга
Authors: Khodenkova, E.
Ходенкова, Е. А.
Keywords: entrepreneurship;multicultural environment;cross-cultural management;международное предпринимательство;межкультурная коммуникация
Issue Date: 2022
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Khodenkova E. The concept of cross-cultural marketing / E. Khodenkova; науч. рук. Д. И. Бондарчук // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XI Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 26 ноября 2021 г. / [редкол.: Ю. А. Шаврук (пред.) и др.] ; Министерство образования Республики Беларусь, УО "Белорусский государственный экономический университет". — Минск : БГЭУ, 2022. — С. 223-224.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/93006
ISBN: 978-985-564-363-1
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Khodenkova E. 223-224.pdf516.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.