Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97734
Title: Own brand: how retailers can support the environmental agenda with PL
Other Titles: Собственная торговая марка: как ритейлу поддержать экоповестку с СТМ
Authors: Kurylchyk, D.
Maksimuk, K.
Курильчик, Д. А.
Максимук, К. Г.
Keywords: private label;store brand;бренд магазина
Issue Date: 2023
Publisher: Белорусский государственный экономический университет
Language: Английский
Type: Article
Citation: Kurylchyk, D. Own brand: how retailers can support the environmental agenda with PL / D. Kurylchyk, K. Maksimuk; науч. рук. Н. И. Виршиц // Мир в XXI веке: экономические, политические и социокультурные аспекты : материалы XII Международной студенческой научно-практической конференции на иностранных языках, Минск, 25 ноября 2022 г. / Министерство образования Республики Беларусь, Белорусский государственный экономический университет ; [редакционная коллегия: Ю. А. Шаврук (председатель) и др.]. – Минск : БГЭУ, 2023. – С. 46-48.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/97734
ISBN: 978-985-564-429-4
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kurylchyk 46_48.pdf627.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.