Please use this identifier to cite or link to this item: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99836
Title: Формирование конкурентных позиций предприятия на рынке мяса птицы (на примере ОАО «Витебская бройлерная птицефабрика»)
Authors: Веренич, В. А.
Keywords: птицефабрики;мясо птицы;рынок мяса птицы;конкурентоспособность предприятия;poultry market;enterprise competitiveness
Issue Date: 2010
Publisher: Издательский центр БГУ
Language: Русский
Type: Article
Citation: Веренич, В. А. Формирование конкурентных позиций предприятия на рынке мяса птицы (на примере ОАО «Витебская бройлерная птицефабрика») / В. А. Веренич // Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь «НИРС 2009» / [редакционная коллегия : А. И. Жук (председатель) и др.]. — Минск : Издательский центр БГУ, 2010. – С. 364-365.
Abstract: The factors that shape the competitive advantages of companies in the poultry market and methods of their evaluation, the comparative assessment of the underlying businesses and other poultry farms of the republic, and substantiates its strategic direction for future development, identified reserves to reduce production costs and measures to implementatio uncovered in the thesis. Basic drawbacks in the management system of the economic group and poultry-production subcomplex of the country are revealed as a whole. Conducted multiple calculations most effective ways of processing and marketing of poultry in view of how cutting carcasses and depth of processing by the criterion of profit maximization.
URI: http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/99836
ISBN: 978-985-476-881-6
Appears in Collections:Сборник научных работ студентов высших учебных заведений Республики Беларусь "НИРС 2009"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Verenech_364_365.pdf329.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.