Магістарская праграма «Маркетынг ў бізнэсе»

Спецыяльнасць1-26 80 05

КіраўнікАкуліч Іван Людвігавіч

КафедраМаркетынгу

Ступеньмагістр эканомікі і кіравання

Заліковыя адзінкі(часы)Дзённае навучанне: 18 (1624) Завочнае навучанне: 57 (498)

МоваРусский

 Кошт

Асаблівасці і канкурэнтныя перавагі:

Асаблівасцю праграмы з'яўляецца падрыхтоўка спецыялістаў, здольных арганізаваць, маніторыць і ўдасканальваць маркетынгавую дзейнасць кампаній на аснове выкарыстання канцэпцый маркетынгу і маркетынгу узаемаадносін для стварэння унікальнага канкурэнтаздольнага пазіцыянавання кампаніі, яе тавараў і паслуг. Тэмы дысертацыйных даследаванняў вызначаюцца на аснове перадавых глабальных тэндэнцый у сферы маркетынгавай навукі і практыкі з улікам спецыфікі беларускага рынку. Вынікі дысертацыйных даследаванняў магістрантаў публікуюцца ў беларускіх і замежных навуковых зборніках прац, навукова-практычных часопісах, зборніках канферэнцый. Выкладчыкі кафедры маркетынгу праводзяць кансультацыі для магістрантаў.

Місія:

Падрыхтоўка высокакваліфікаваных спецыялістаў у галіне маркетынгу, якія валодаюць высокім узроўнем навукова-практычных ведаў, неабходных для распрацоўкі эфектыўных маркетынгавых стратэгій у бізнэсе.

Мэта:

Паглыбленая падрыхтоўка спецыялістаў, здольных ствараць эфектыўны комплекс маркетынгавых мерапрыемстваў для абгрунтаванага рашэння маркетынгавых задач.

Кароткі змест:

Дадзеная магістарская праграма прадугледжвае паглыбленне і пашырэнне прафесійных ведаў спецыялістаў у галіне маркетынгу для знаходжання рашэння маркетынгавых задач больш высокай ступені складанасці. Пры гэтым магістрантам прадастаўляецца права самастойнага выбару дысцыплін з улікам іх бачання сваёй прафесійнай дзейнасці ў будучыні.

У працэсе навучання магістранты вывучаюць навукова-практычны маркетынгавы вопыт кампаній у розных галінах і сферах дзейнасці і ўжываюць тэарэтычныя веды па стварэнні канкурэнтаздольнага пазіцыянавання кампаній на розных мэтавых рынках.

Кіраўнік:
Заг. кафедры маркетынгу, д-р эканам. навук, хаб. д-р эканомiкi, прафесар
Акуліч Іван Людвігавіч, вядомы беларускі навуковец,
заснавальнік беларускай маркетынгавай навукі
http://www.bseu.by/personalpages/Akulich/biography.htm
Выкладчыкі:
д-р эканам. навук, дац., праф. кафедры маркетынгу Голубеў К.І.
http://www.bseu.by/personalpages/Golubiev/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Паляшчук Н.А.
http://www.bseu.by/personalpages/PolieshchukN/biography.htm

канд. тэхн. навук, дац. Зянькоў В.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Zienkov/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Крылова А.Г.
http://www.bseu.by/personalpages/Krylova/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Лешко В.М.
http://www.bseu.by/personalpages/Lieshko/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Свярлоў А.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Svierlov/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Дземчанка А.У.
http://www.bseu.by/personalpages/Diemchienko/biography.htm

Кантакты:

Дзённае навучанне: 1 год
Завочнае навучанне: 1,5 года

Асноўныя дысцыпліны:
Дзяржаўны кампанент

Модуль "Тэарэтычная эканоміка"

  • Мікраэканамічны аналіз і палітыка
  • Макраэканамічны аналіз і палітыка

Модуль "Тэорыя маркетынгу"

  • Маркетынг і грамадства

Модуль "Маркетынг інавацый"

  • Маркетынг інавацыйнага праекта

Модуль "Навукова-даследчая работа"

  • Навукова-даследчы семінар
  • Курсавая праца

Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі кіравання ў маркетынгу"

  • Інтэлектуальны аналіз дадзеных у маркетынгу
  • Кампанент ўстановы вышэйшай адукацыі

Модуль "Маркетынг прадпрыемства"

  • Маркетынг ўзаемаадносін
  • Тэорыя і практыка мэрчэндайзінга
  • Канкурэнтныя стратэгіі

Модуль "Статыстычныя і інструментальныя метады ў эканоміцы"

  • Колькасныя метады аналізу ў бізнэсе

Модулі па выбары

Модуль 1 "Упраўленне маркетынгам"

  • Кіраванне брэндамі
  • Кантролінг
  • Менеджмент маркетынгу

Модуль 2 "Практычны маркетынг"

  • Маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці
  • Прамой маркетынг
  • Маркетынг некамерцыйных арганізацый
  • Факультатыўныя дысцыпліны
  • Педагогіка і псіхалогія вышэйшай адукацыі
  • Дадатковыя віды навучання
  • Філасофія і метадалогія навукі
  • Замежная мова
  • Асновы інфармацыйных тэхналогій

Вынікі:

Вынікам асваення магістарскай праграмы з'яўляецца паглыбленне і пашырэнне кампетэнцый маркетолагаў і выпускнікоў першай ступені вышэйшай адукацыі ў галіне маркетынгу.

Месцы правядзення практыкі:

Вядучыя прадпрыемствы і арганізацыі Рэспублікі Беларусь і замежных краін.

Праграма практыкі

Сферы прафесійнай дзейнасці і месцы працаўладкавання магістра:

Магістр можа працаваць у кампаніях у якасці топ-мэнэджара, кіраўніка маркетынгавай службы, маркетолага-аналітыка, маркетолага.

Выпускнікі:

Выпускнікі працуюць кіраўнікамі кампаній, нам. дырэктараў па маркетынгу, начальнікамі аддзелаў маркетынгу, маркетолагамі, маркетолагамі-аналітыкамі, інтэрнэт-маркетолагамi.

У конкурсе  для паступлення ў магістратуру могуць прымаць удзел асобы, якія атрымалі вышэйшую адукацыю I прыступкі па спецыяльнасцях, якія дазваляюць прэтэндаваць на вышэйшую адукацыю II ступені, у адпаведнасці з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі». Тыя, хто паступае ў магістратуру здаюць уступны іспыт па спецыяльнасці.

Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па спецыяльнасцях, якія не адпавядаюць профілю абранай спецыяльнасці II прыступкі згодна з Агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі» і патрабаванням адукацыйнага стандарту па спецыяльнасці, акрамя ўступнага іспыту здаюць дадатковы экзамен (вусна) па вучэбных дысцыплінах.

Віды і ўмовы арганізацыі ўступных іспытаў, тэрміны і парадак правядзення конкурсу, пытанні арганізацыі прыёму рэгламентуюцца Парадкам прыёму ў магістратуру БДЭУ.

Інфармацыя абітурыенту
Праграма ўступных іспытаў
Праграмы дадатковых выпрабаванняў:

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскі 16а, корпус 7,
к. 3а

Тэл.: +375 17 209-88-71

Пошта:berezovskaya@bseu.by
 magistr@bseu.by

Сайт: http://imp-bseu.by/

 


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь