Магістарская праграма «Маркетынг ў бізнэсе»
Спецыяльнасць1-26 80 05
КіраўнікАкуліч Іван Людвігавіч
КафедраМаркетынгу
Ступеньмагістр эканомікі і кіравання
Заліковыя адзінкі(часы)Дзённае навучанне: 18 (1624) Завочнае навучанне: 57 (498)
МоваРусский
Асаблівасці і канкурэнтныя перавагі:
Асаблівасцю праграмы з'яўляецца падрыхтоўка спецыялістаў, здольных арганізаваць, маніторыць і ўдасканальваць маркетынгавую дзейнасць кампаній на аснове выкарыстання канцэпцый маркетынгу і маркетынгу узаемаадносін для стварэння унікальнага канкурэнтаздольнага пазіцыянавання кампаніі, яе тавараў і паслуг. Тэмы дысертацыйных даследаванняў вызначаюцца на аснове перадавых глабальных тэндэнцый у сферы маркетынгавай навукі і практыкі з улікам спецыфікі беларускага рынку. Вынікі дысертацыйных даследаванняў магістрантаў публікуюцца ў беларускіх і замежных навуковых зборніках прац, навукова-практычных часопісах, зборніках канферэнцый. Выкладчыкі кафедры маркетынгу праводзяць кансультацыі для магістрантаў.
Місія:
Падрыхтоўка высокакваліфікаваных спецыялістаў у галіне маркетынгу, якія валодаюць высокім узроўнем навукова-практычных ведаў, неабходных для распрацоўкі эфектыўных маркетынгавых стратэгій у бізнэсе.
Мэта:
Паглыбленая падрыхтоўка спецыялістаў, здольных ствараць эфектыўны комплекс маркетынгавых мерапрыемстваў для абгрунтаванага рашэння маркетынгавых задач.
Кароткі змест:
Дадзеная магістарская праграма прадугледжвае паглыбленне і пашырэнне прафесійных ведаў спецыялістаў у галіне маркетынгу для знаходжання рашэння маркетынгавых задач больш высокай ступені складанасці. Пры гэтым магістрантам прадастаўляецца права самастойнага выбару дысцыплін з улікам іх бачання сваёй прафесійнай дзейнасці ў будучыні.
У працэсе навучання магістранты вывучаюць навукова-практычны маркетынгавы вопыт кампаній у розных галінах і сферах дзейнасці і ўжываюць тэарэтычныя веды па стварэнні канкурэнтаздольнага пазіцыянавання кампаній на розных мэтавых рынках.Кіраўнік:
Заг. кафедры маркетынгу, д-р эканам. навук, хаб. д-р эканомiкi, прафесар
Акуліч Іван Людвігавіч, вядомы беларускі навуковец,
заснавальнік беларускай маркетынгавай навукі
http://www.bseu.by/personalpages/Akulich/biography.htm
Выкладчыкі:
д-р эканам. навук, дац., праф. кафедры маркетынгу Голубеў К.І.
http://www.bseu.by/personalpages/Golubiev/biography.htm
канд. эканам. навук, дац. Паляшчук Н.А.
http://www.bseu.by/personalpages/PolieshchukN/biography.htm
канд. тэхн. навук, дац. Зянькоў В.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Zienkov/biography.htm
канд. эканам. навук, дац. Крылова А.Г.
http://www.bseu.by/personalpages/Krylova/biography.htm
канд. эканам. навук, дац. Лешко В.М.
http://www.bseu.by/personalpages/Lieshko/biography.htm
канд. эканам. навук, дац. Свярлоў А.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Svierlov/biography.htm
канд. эканам. навук, дац. Дземчанка А.У.
http://www.bseu.by/personalpages/Diemchienko/biography.htm
Кантакты:
Дзённае навучанне: 1 год
Завочнае навучанне: 1,5 года
Асноўныя дысцыпліны:
Дзяржаўны кампанент
Модуль "Тэарэтычная эканоміка"
- Мікраэканамічны аналіз і палітыка
- Макраэканамічны аналіз і палітыка
Модуль "Тэорыя маркетынгу"
- Маркетынг і грамадства
Модуль "Маркетынг інавацый"
- Маркетынг інавацыйнага праекта
Модуль "Навукова-даследчая работа"
- Навукова-даследчы семінар
- Курсавая праца
Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі кіравання ў маркетынгу"
- Інтэлектуальны аналіз дадзеных у маркетынгу
- Кампанент ўстановы вышэйшай адукацыі
Модуль "Маркетынг прадпрыемства"
- Маркетынг ўзаемаадносін
- Тэорыя і практыка мэрчэндайзінга
- Канкурэнтныя стратэгіі
Модуль "Статыстычныя і інструментальныя метады ў эканоміцы"
- Колькасныя метады аналізу ў бізнэсе
Модулі па выбары
Модуль 1 "Упраўленне маркетынгам"
- Кіраванне брэндамі
- Кантролінг
- Менеджмент маркетынгу
Модуль 2 "Практычны маркетынг"
- Маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці
- Прамой маркетынг
- Маркетынг некамерцыйных арганізацый
- Факультатыўныя дысцыпліны
- Педагогіка і псіхалогія вышэйшай адукацыі
- Дадатковыя віды навучання
- Філасофія і метадалогія навукі
- Замежная мова
- Асновы інфармацыйных тэхналогій
Вынікі:
Вынікам асваення магістарскай праграмы з'яўляецца паглыбленне і пашырэнне кампетэнцый маркетолагаў і выпускнікоў першай ступені вышэйшай адукацыі ў галіне маркетынгу.
Месцы правядзення практыкі:
Вядучыя прадпрыемствы і арганізацыі Рэспублікі Беларусь і замежных краін.
Праграма практыкі
Сферы прафесійнай дзейнасці і месцы працаўладкавання магістра:
Магістр можа працаваць у кампаніях у якасці топ-мэнэджара, кіраўніка маркетынгавай службы, маркетолага-аналітыка, маркетолага.
Выпускнікі:
Выпускнікі працуюць кіраўнікамі кампаній, нам. дырэктараў па маркетынгу, начальнікамі аддзелаў маркетынгу, маркетолагамі, маркетолагамі-аналітыкамі, інтэрнэт-маркетолагамi.У конкурсе для паступлення ў магістратуру могуць прымаць удзел асобы, якія атрымалі вышэйшую адукацыю I прыступкі па спецыяльнасцях, якія дазваляюць прэтэндаваць на вышэйшую адукацыю II ступені, у адпаведнасці з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі». Тыя, хто паступае ў магістратуру здаюць уступны іспыт па спецыяльнасці.
Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па спецыяльнасцях, якія не адпавядаюць профілю абранай спецыяльнасці II прыступкі згодна з Агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі» і патрабаванням адукацыйнага стандарту па спецыяльнасці, акрамя ўступнага іспыту здаюць дадатковы экзамен (вусна) па вучэбных дысцыплінах.
Віды і ўмовы арганізацыі ўступных іспытаў, тэрміны і парадак правядзення конкурсу, пытанні арганізацыі прыёму рэгламентуюцца Парадкам прыёму ў магістратуру БДЭУ.
Інфармацыя абітурыенту
Праграма ўступных іспытаў
Праграмы дадатковых выпрабаванняў:
Тэл.: (+375 17) 209-88-16,
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99