Магістарская праграма «Мiжнародны маркетынг»

Спецыяльнасць1-26 80 05

КіраўнікГолiк Вадзiм Сяргеевiч

КафедраМаркетынгу

Ступеньмагістр эканомікі і кіравання

Заліковыя адзінкі(часы)Дзённае навучанне: 18 (1624)
Завочнае навучанне: 54 (498)

МоваРусский

 Кошт

Асаблівасці і канкурэнтныя перавагі:
Асаблівасцю праграмы з'яўляецца падрыхтоўка спецыялістаў, здольных арганізаваць і ўдасканальваць маркетынгавую інфармацыйную сістэму на прадпрыемстве, прымаць абгрунтаваныя маркетынгавыя рашэнні з мэтай стварэння канкурэнтаздоль-нага ладу кампаніі, яе тавараў і паслуг і павышэння яе эканамічнай эфектыўнасці на нацыянальным і замежных рынках. Тэмы дысертацыйных даследаванняў вызначаюцца на аснове сучасных тэндэнцый у сферы маркетынгавай навукі і практыкі. Вынікі дысертацыйных даследаванняў магістрантаў публікуюцца ў беларускіх і замежных навуковых зборніках прац, навукова-практычных часопісах, зборніках канферэнцый. Выкладчыкі кафедры маркетынгу праводзяць кансультацыі для магістрантаў. Магістранты па жаданні могуць атрымаць другі дыплом прафесійнага магістра па спецыяльнасці «Кіраванне і адміністраванне прадпрымальніц-кай дзейнасцю» ў Балтыйскай міжнароднай акадэміі (Рыга (Латвія), платнае завочнае навучанне на рускай або англ. мовах, 3-5 сесій, 12-18 месяцаў).

Місія:

Падрыхтоўка высокакваліфіка-ваных спецыялістаў у галіне міжнароднага маркетынгу, якія валодаюць высокім узроўнем ведаў, неабходных для вырашэння стратэгічных і тактычных маркетынгавых задач па павышэнню канкурэнтаздоль-насці кампаній на знешніх рынках.

Мэта:

Паглыбленая падрыхтоўка спецыялістаў, здольных эфектыўна арганізаваць і ўдасканальваць міжнародную маркетынгавую дзейнасць прадпрыемства на аснове сучасных канцэпцый маркетынгу.

Кароткі змест:

Дадзеная магістарская праграма прадугледжвае пашырэнне прафесійных ведаў спецыялістаў у галіне маркетынгу на аснове паглыбленага вывучэння практыка-арыентаваных навуковых дысцыплін.
Пры гэтым магістрантам прадастаўляецца права самастойнага выбару дысцыплін з улікам іх бачання сваёй прафесійнай дзейнасці ў будучыні. Тэмы навукова-практычных даследаванняў магістрантаў
адпавядаюць актуальным тэндэнцыям у сферы міжнароднага маркетынгу і іх вывучэнне накіравана на абгрунтаванае вызначэнне і эфектыўнае рашэнне маркетынгавых праблем на знешніх рынках.

Кіраўнік:
канд. эканам. навук, дацэнт Голік В.С., аўтар больш за 80 навуковых публікацый у сферы маркетынгу
http://www.bseu.by/personalpages/Golik/biography.htm

Выкладчыкі:
д-р эканам. навук, дац., праф. кафедры маркетынгу Голубеў К.І.
http://www.bseu.by/personalpages/Golubiev/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Паляшчук Н.А.
http://www.bseu.by/personalpages/PolieshchukN/biography.htm

канд. тэхн. навук, дац. Зянькоў В.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Zienkov/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Крылова А.Г.
http://www.bseu.by/personalpages/Krylova/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Лешко В.М.
http://www.bseu.by/personalpages/Lieshko/biography.htm

канд. эканам. навук, дац. Свярлоў А.С.
http://www.bseu.by/personalpages/Svierlov/biography.htm

канд. с.-г. навук, дац. Асновiн С.В.

http://bseu.by/personalpages/Osnovin/biography.htm

Кантакты:

Дзённае навучанне: 1 год
Завочнае навучанне: 1,5 года

Асноўныя дысцыпліны:
Дзяржаўны кампанент

Модуль "Тэарэтычная эканоміка"

  • Мікраэканамічны аналіз і палітыка
  • Макраэканамічны аналіз і палітыка

Модуль "Тэорыя маркетынгу"

  • Маркетынг і грамадства

Модуль "Маркетынг інавацый"

  • Маркетынг інавацыйнага праекта

Модуль "Навукова-даследчая работа"

  • Навукова-даследчы семінар
  • Курсавая праца

Модуль "Інфармацыйныя тэхналогіі кіравання ў маркетынгу"

  • Інтэлектуальны аналіз дадзеных у маркетынгу
  • Кампанент ўстановы вышэйшай адукацыі

Модуль "Міжнародны маркетынг прадпрыемства"

  • Глабальны маркетынг
  • Міжнародныя маркетынгавыя камунікацыі
  • Канкурэнтныя стратэгіі на знешнім рынку

Модуль "Статыстычныя і інструментальныя метады ў эканоміцы"

  • Колькасныя метады аналізу ў бізнэсе

Модулі па выбары

Модуль 1 "Упраўленне міжнародным маркетынгам"

  • Брэндынг на знешнім рынку
  • Кантролінг
  • Менеджмент міжнароднага маркетынгу

Модуль 2 "Практычны маркетынг"

  • Лічбавы маркетынг
  • Прамы маркетынг на знешнім рынку
  • Кіраванне каналамі размеркавання
  • Факультатыўныя дысцыпліны
  • Педагогіка і псіхалогія вышэйшай адукацыі
  • Дадатковыя віды навучання
  • Філасофія і метадалогія навукі
  • Замежная мова
  • Асновы інфармацыйных тэхналогій
:

Вынікі:

Вынікам асваення магістарскай праграмы з'яўляецца паглыбленне і пашырэнне кампетэнцый маркетолагаў і выпускнікоў першай ступені вышэйшай адукацыі ў галіне мiжнароднага маркетынгу.
Месцы правядзення практыкі:

Вядучыя прадпрыемствы і арганізацыі Рэспублікі Беларусь і замежных краін.
Праграма практыкі
Сферы прафесійнай дзейнасці і месцы працаўладкавання магістра:Магістр можа працаваць у кампаніях у якасці топ-мэнэджара, кіраўніка маркетынгавай службы, маркетолага-аналітыка, маркетолага.

Выпускнікі:

Выпускнікі працуюць кіраўнікамі кампаній, нам. дырэктараў па маркетынгу, начальнікамі аддзелаў маркетынгу, маркетолагамі, маркетолагамі-аналітыкамі, інтэрнэт-маркетолагамi.

У конкурсе  для паступлення ў магістратуру могуць прымаць удзел асобы, якія атрымалі вышэйшую адукацыю I прыступкі па спецыяльнасцях, якія дазваляюць прэтэндаваць на вышэйшую адукацыю II ступені, у адпаведнасці з агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі». Тыя, хто паступае ў магістратуру здаюць уступны іспыт па спецыяльнасці.

Асобы, якія маюць вышэйшую адукацыю першай ступені па спецыяльнасцях, якія не адпавядаюць профілю абранай спецыяльнасці II прыступкі згодна з Агульнадзяржаўным класіфікатарам Рэспублікі Беларусь АКРБ 011-2009 «Спецыяльнасці і кваліфікацыі» і патрабаванням адукацыйнага стандарту па спецыяльнасці, акрамя ўступнага іспыту здаюць дадатковы экзамен (вусна) па вучэбных дысцыплінах.

Віды і ўмовы арганізацыі ўступных іспытаў, тэрміны і парадак правядзення конкурсу, пытанні арганізацыі прыёму рэгламентуюцца Парадкам прыёму ў магістратуру БДЭУ.

Інфармацыя абітурыенту
Праграма ўступных іспытаў
Праграмы дадатковых выпрабаванняў:

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскі 16а, корпус 7,
к. 3а

Тэл.: +375 17 209-88-71

Пошта:berezovskaya@bseu.by
 magistr@bseu.by

Сайт: http://imp-bseu.by/

 


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь