Кафедра маркетынгу

Кафедра маркетынгу была створана ў маі 1994 г. Кафедра ўнесла вялікі ўклад у распрацоўку вучэбна-метадычнага і кадравага забеспячэння новай для Рэспублікі Беларусь спецыяльнасці «Маркетынг». Заснавальнік беларускага маркетынгу доктар эканамічных навук, прафесар Іван Людвігавіч Акуліч кіраваў кафедрай маркетынгу з 1994 года па 5 студзеня 2021 года.

На кафедры маркетынгу працуе 16 штатных выкладчыкаў. З іх: 2 дактары эканамічных навук/прафесара, 6 кандыдатаў эканамічных навук/дацэнтаў, 1 кандыдат сельскагаспадарчых навук/дацэнт, 1 кандыдат тэхнічных навук/дацэнт, 6 асістэнтаў.

 Голiк Вадзiм Сяргеевiч– кандыдат эканамічных навук, дацэнт – загадчык кафедры.

Спецыяльнасці

На кафедры маркетынгу праводзіцца падрыхтоўка спецыялістаў:

1. 1-ая ступень вышэйшай адукацыі па спецыяльнасці 6-05-0412-04 "Маркетынг" прадстаўлена прафілізацыі:

- "Маркетынг" (без прафiлiзацыi,руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (англійская мова).

2. Паглыбленая вышэйшая адукацыя (магістратура) па спецыяльнасці 7-06-0412-04 «Маркетынг» прадстаўлена прафілізацыямі:
- "Міжнародны маркетынг" (руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (англійская мова);
- "Маркетынг у бізнэсе" (руская мова);
- "Маркетынг у бізнэсе" (англійская мова).

3. Аспірантура (руская, англійская мовы).    

4. Дактарантура

Вучэбна-метадычная праца

Навучальныя дысцыпліны вышэйшай адукацыі:

Навучальныя дысцыпліны паглыбленай вышэйшай адукацыі (магістратура)

Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы

Навуковая праца

Ажыццяўляецца навучанне студэнтаў 1-га курса ІРНІТУ з выкарыстаннем дыстанцыйных  тэхналогій у рамках эксперыментальнага праекта «Сумесная адукацыйная праграма Установы адукацыі «Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт» (Рэспубліка Беларусь) і Федэральнай дзяржаўнай бюджэтнай адукацыйнай установы вышэйшай адукацыі «Іркуцкі нацыянальны даследчы тэхнічны ўніверсітэт» (Расійская Федэрацыя) з выдачай двух дыпломаў бакалаўра».

Па ініцыятыве кафедры маркетынгу падпісана Пагадненне аб супрацоўніцтве паміж Кітайска-Беларускім СЗАТ "Кампанія па развіццю індустрыяльнага парку" і ўстановай адукацыі "Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт".

На кафедры працуе студэнцкая навукова-даследчая лабараторыя "ПОШУК".

Філіялы кафедры маркетынгу арганізаваны ў рамках супрацоўніцтва з УП «Кока-Кола Беўрыджыз Беларусь», ААТ «Інстытут БЕЛАРГСТАНКІНПРАМ», ААТ «ММЗ імя С.І. Вавілава - кіруючая кампанія холдынгу «БелОМА».

Арганізацыі для размеркавання выпускнікоў прадстаўлены ў розных сферах бізнесу: маркетынгавыя і рэкламныя агенцтвы; агенцтвы лічбавага маркетынгу; кампаніі ў сферы электроннай камерцыі; IT кампаніі; прадпрыемствы аптовага і рознічнага гандлю; буйныя прамысловыя прадпрыемствы; фінтэх; банкі і інш.

Асноўныя навуковыя напрамкі даследаванняў кафедры:

Калектывам кафедры маркетынгу выконваюцца тэмы навукова-даследчых прац. Кафедра надае важную ўвагу падрыхтоўцы аспірантаў, суіскальнікаў і дактарантаў.

Пад навуковым кіраўніцтвам загадчыка кафедры маркетынгу Голіка В.С. выдаецца зборнік навуковых прац "Менеджмент і маркетынг: вопыт і праблемы".

Кафедра маркетынгу арганізуе навукова-практычныя мерапрыемствы. Запрошаныя спецыялісты-практыкі праводзяць заняткі для студэнтаў і магістрантаў.
Штогод супрацоўнікамі кафедры публікуецца больш за 60 друкаваных работ у навукова-практычных часопісах і зборніках, манаграфіі і навучальныя дапаможнікі.

Кніжныя выданні

  1. Акуліч, І.Л. Маркетынг: падручнік для студэнтаў устаноў вышэйшай адукацыі па эканамічных спецыяльнасцях / І. Л. Акуліч. – Мінск: БДЭУ, 2020. – 541 c.
  2. Акуліч, І.Л. Міжнародны маркетынг: падручнік для студэнтаў ВНУ па эканом. спец. / І.Л. Акуліч. – Мінск: Тэтраліт, 2014. – 512 с.
  3. Акуліч, І.Л. Асновы маркетынгу / І. Л. Акуліч, І. З. Герчыкаў. – Мінск: А.М. Вараксін, 2017. – 412 с.
  4. Акуліч, І.Л. Маркетынг узаемаадносін / І.Л. Акуліч. – Мінск: Вышэйшая школа, 2010. – 256 с.
  5. Акуліч, І.Л. Асновы маркетынгу. Практыкум. Навучальны дапаможнік. – Мінск: БДЭУ, 2017. – 383 с.
  6. Маразевіч, В. А. Банкаўскі маркетынг: практыкум / В. А. Маразевіч, А. С. Галамазава, В.І. Мілеўская; М-ва адукацыі Рэсп. Беларусь, Беларус. дзярж. экан. ун-т. – Мінск: БДЭУ, 2020. – 161.
  7. Сушкевіч, А.А. Паводзіны спажыўцоў: практыкум: навучальны дапаможнік / А.А. Сушкевіч. – Мінск: Вышэйшая школа, 2020. – 149 с.
  8. Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2021. – 386 с.
  9. Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2022. – 292 с.
  10. Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2023.

Кафедра маркетынгу запрашае да супрацоўніцтва вучоных і спецыялістаў-практыкаў для падрыхтоўкі студэнтаў, магістрантаў і аспірантаў.

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскi 26, корпус 1,
к. 807

Тэл.: +375 17 209-88-93

Пошта:km@bseu.by

Дысцыпліны


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь