Кафедра маркетынгу
Кафедра маркетынгу была створана ў маі 1994 г. Кафедра ўнесла вялікі ўклад у распрацоўку вучэбна-метадычнага і кадравага забеспячэння новай для Рэспублікі Беларусь спецыяльнасці «Маркетынг». Заснавальнік беларускага маркетынгу доктар эканамічных навук, прафесар Іван Людвігавіч Акуліч кіраваў кафедрай маркетынгу з 1994 года па 5 студзеня 2021 года.
На кафедры маркетынгу працуе 16 штатных выкладчыкаў. З іх: 2 дактары эканамічных навук/прафесара, 6 кандыдатаў эканамічных навук/дацэнтаў, 1 кандыдат сельскагаспадарчых навук/дацэнт, 1 кандыдат тэхнічных навук/дацэнт, 6 асістэнтаў.
Голiк Вадзiм Сяргеевiч– кандыдат эканамічных навук, дацэнт – загадчык кафедры.
Спецыяльнасці
На кафедры маркетынгу праводзіцца падрыхтоўка спецыялістаў:
1. 1-ая ступень вышэйшай адукацыі па спецыяльнасці 6-05-0412-04 "Маркетынг" прадстаўлена прафілізацыі:
- "Маркетынг" (без прафiлiзацыi,руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (англійская мова).
2. Паглыбленая вышэйшая адукацыя (магістратура) па спецыяльнасці 7-06-0412-04 «Маркетынг» прадстаўлена прафілізацыямі:
- "Міжнародны маркетынг" (руская мова);
- "Міжнародны маркетынг" (англійская мова);
-
"Маркетынг у бізнэсе" (руская мова);
- "Маркетынг у бізнэсе" (англійская мова).
3. Аспірантура (руская, англійская мовы).
4. Дактарантура
Вучэбна-метадычная праца
Навучальныя дысцыпліны вышэйшай адукацыі:
- Ідэнтычнасць брэнда
- Інтэрнэт-маркетынг
- Даследаванні таварных рынкаў
- Коштавая палітыка на знешніх рынках
- Кіраванне кліенцкім вопытам
- Кіраванне маркетынгам
- Кіраванне міжнародным маркетынгам
- Кіраванне якасцю
- Маркетынг
- Маркетынг некамерцыйных арганізацый
- Маркетынг паслуг
- Маркетынг у банку
- Маркетынг узаемаадносін
- Маркетынг ў гандлі
- Маркетынг ў прамысловасці
- Маркетынг ў электронным бізнэсе
- Маркетынгавыя даследаванні ў гандлі
- Міжкультурныя камунікацыі
- Міжнародны маркетынг
- Паводзіны спажыўцоў
- Паводзіны спажыўцоў на знешніх рынках
- Стратэгічны маркетынг
- Тэорыя маркетынгу
Навучальныя дысцыпліны паглыбленай вышэйшай адукацыі (магістратура)
- Інтэлектуальны аналіз дадзеных у маркетынгу
- Брэндынг на знешнім рынку
- Галіновы маркетынг
- Глабальны брэнд-менеджмент
- Глабальны маркетынг
- Канкурэнтныя стратэгіі
- Канкурэнтныя стратэгіі на знешнім рынку
- Кантролінгу
- Кіраванне брэндамі
- Кіраванне маркетынгам некамерцыйных арганізацый
- Лічбавы маркетынг
- Маркетынг узаемаадносін
- Маркетынг і грамадства
- Маркетынгавая аналітыка
- Менеджмент маркетынгу
- Менеджмент міжнароднага маркетынгу
- Міжнародны стратэгічны маркетынг
- Прамы маркетынг
- Тэорыя і практыка мэрчэндайзінгу
- Холистический маркетынг
- Электронная камерцыя
Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы
Навуковая праца
Ажыццяўляецца навучанне студэнтаў 1-га курса ІРНІТУ з выкарыстаннем дыстанцыйных тэхналогій у рамках эксперыментальнага праекта «Сумесная адукацыйная праграма Установы адукацыі «Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт» (Рэспубліка Беларусь) і Федэральнай дзяржаўнай бюджэтнай адукацыйнай установы вышэйшай адукацыі «Іркуцкі нацыянальны даследчы тэхнічны ўніверсітэт» (Расійская Федэрацыя) з выдачай двух дыпломаў бакалаўра».
Па ініцыятыве кафедры маркетынгу падпісана Пагадненне аб супрацоўніцтве паміж Кітайска-Беларускім СЗАТ "Кампанія па развіццю індустрыяльнага парку" і ўстановай адукацыі "Беларускі дзяржаўны эканамічны ўніверсітэт".
На кафедры працуе студэнцкая навукова-даследчая лабараторыя "ПОШУК".
Філіялы кафедры маркетынгу арганізаваны ў рамках супрацоўніцтва з УП «Кока-Кола Беўрыджыз Беларусь», ААТ «Інстытут БЕЛАРГСТАНКІНПРАМ», ААТ «ММЗ імя С.І. Вавілава - кіруючая кампанія холдынгу «БелОМА».
Арганізацыі для размеркавання выпускнікоў прадстаўлены ў розных сферах бізнесу: маркетынгавыя і рэкламныя агенцтвы; агенцтвы лічбавага маркетынгу; кампаніі ў сферы электроннай камерцыі; IT кампаніі; прадпрыемствы аптовага і рознічнага гандлю; буйныя прамысловыя прадпрыемствы; фінтэх; банкі і інш.
Асноўныя навуковыя напрамкі даследаванняў кафедры:- маркетынг узаемаадносін;
- лічбавы маркетынг;
- міжнародны маркетынг;
- маркетынгавыя камунікацыі;
- кіраванне маркетынгам;
- маркетынг паслуг.
Калектывам кафедры маркетынгу выконваюцца тэмы навукова-даследчых прац. Кафедра надае важную ўвагу падрыхтоўцы аспірантаў, суіскальнікаў і дактарантаў.
Пад навуковым кіраўніцтвам загадчыка кафедры маркетынгу Голіка В.С. выдаецца зборнік навуковых прац "Менеджмент і маркетынг: вопыт і праблемы".
Кафедра маркетынгу арганізуе навукова-практычныя мерапрыемствы. Запрошаныя спецыялісты-практыкі праводзяць заняткі для студэнтаў і магістрантаў.
Штогод супрацоўнікамі кафедры публікуецца больш за 60 друкаваных работ у навукова-практычных часопісах і зборніках, манаграфіі і навучальныя дапаможнікі.
Кніжныя выданні
- Акуліч, І.Л. Маркетынг: падручнік для студэнтаў устаноў вышэйшай адукацыі па эканамічных спецыяльнасцях / І. Л. Акуліч. – Мінск: БДЭУ, 2020. – 541 c.
- Акуліч, І.Л. Міжнародны маркетынг: падручнік для студэнтаў ВНУ па эканом. спец. / І.Л. Акуліч. – Мінск: Тэтраліт, 2014. – 512 с.
- Акуліч, І.Л. Асновы маркетынгу / І. Л. Акуліч, І. З. Герчыкаў. – Мінск: А.М. Вараксін, 2017. – 412 с.
- Акуліч, І.Л. Маркетынг узаемаадносін / І.Л. Акуліч. – Мінск: Вышэйшая школа, 2010. – 256 с.
- Акуліч, І.Л. Асновы маркетынгу. Практыкум. Навучальны дапаможнік. – Мінск: БДЭУ, 2017. – 383 с.
- Маразевіч, В. А. Банкаўскі маркетынг: практыкум / В. А. Маразевіч, А. С. Галамазава, В.І. Мілеўская; М-ва адукацыі Рэсп. Беларусь, Беларус. дзярж. экан. ун-т. – Мінск: БДЭУ, 2020. – 161.
- Сушкевіч, А.А. Паводзіны спажыўцоў: практыкум: навучальны дапаможнік / А.А. Сушкевіч. – Мінск: Вышэйшая школа, 2020. – 149 с.
- Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2021. – 386 с.
- Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2022. – 292 с.
- Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зб. навук. прац / Беларус. дзярж. эканаміч. універ. ; Пад агульнай рэдакцыяй к.э.н., дацэнта Голіка В.С. – Мінск: А.М. Вараксін, 2023.
Кафедра маркетынгу запрашае да супрацоўніцтва вучоных і спецыялістаў-практыкаў для падрыхтоўкі студэнтаў, магістрантаў і аспірантаў.
Тэл./факс: (+375 17) 209-88-16
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99