Кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый
На кафедры працуюць 15 штатных выкладчыкаў (загадчык кафедры, 1 прафесар, 9 дацэнтаў, 4 асістэнта) і 2 спецыялісты.
Спецыяльнасці
Агульнае вышэйшая адукацыя:
- «Маркетынг»
прафілізацыі :- «Міжфірмовы маркетынг»
- «Міжнародны маркетынг»
- «Рэкламная дзейнасць»
Магістратура
- «Маркетынг»
праграма:- Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі
Кафедра з'яўляецца выпускаючай для студэнтаў агульнай вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях «Маркетынг» (прафілізацыя «Міжфірменны маркетынг») і «Рэкламная дзейнасць».
На кафедры ажыццяўляецца падрыхтоўка магістрантаў (другая ступень вышэйшай адукацыі) па спецыяльнасці «Маркетынг» па праграме «Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі».
Вучэбна-метадычная праца
Дысцыпліны
Агульнай вышэйшай адукацыі:
- Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй;
- Брэндынг;
- Брэндменеджмент;
- Графічны дызайн;
- Інавацыі і крэатыў у рэкламе;
- Інтэграваныя камунікацыі;
- Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі;
- Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі ў бізнэсе;
- Мастацтва продажаў;
- Даследаванні ў рэкламнай дзейнасці;
- Кампутарныя тэхналогіі ў рэкламе;
- Капірайтынг;
- Маркетынг інавацый;
- Маркетынгавыя даследаванні;
- Маркетынгавыя даследаванні і аналітыка;
- Маркетынгавыя камунікацыі;
- Міжкультурныя камунікацыі;
- Міжфірменны маркетынг;
- Мерчандайзінг;
- Паводзіны пакупнікоў;
- Паводзіны спажыўцоў і пакупнікоў;
- Прагназаванне ў рэкламе;
- Прагназаванне таварных рынкаў;
- Прасоўванне на рынку В2В;
- Прамысловы сэрвіс;
- Рэклама ў месцах продажаў;
- Рэклама ў Інтэрнэт;
- Семіётыка;
- Сацыяльная рэклама;
- Сацыяльна-эканамічны кантэкст рэкламы;
- Тэорыя рэкламы;
- Тэхналогіі вытворчасці рэкламнай прадукцыі;
- Упраўленне ўзаемаадносінамі з кліентамі;
- Упраўленне закупкамі;
- Упраўленне рэкламнай дзейнасцю;
- Упраўленне збытам;
- Функцыянальна-коштавы аналіз;
- Эвалюцыя рэкламы
Магістратуры:
- Сэрвіс інавацыйных прадуктаў
- Маркетынгавы аналіз
- Камерцыялізацыя інавацый
- Псіхатэхналогіі ў кіраванні інавацыямі
- Маркетынг высокіх тэхналогій
- Лічбавы маркетынг
- Маркетынг інавацыйнага праекта
Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы
Навуковая праца
Навуковыя інтарэсы кафедры прадстаўлены ў наступных галінах:
- прамысловы маркетынг;
- маркетынгавыя камунікацыі арганізацыі;
- кіраванне закупачнай і збытавой дзейнасцю прадпрыемства;
- кіраванне таварным асартыментам;
- псіхалогія і паводзіны пакупнікоў;
- даследаванне таварных рынкаў;
- маркетынг інавацый.
Асноўныя навучальныя і вучэбна-метадычныя публікацыі сотрудников кафедры:
- Жудро, М.К. Эканоміка арганізацый: практыкум: навучальны дапаможнік для студэнтаў устаноў вышэйшай адукацыі па эканамічных спецыяльнасцях / М.К. Жудро, М.М. Жудасна. - Мінск: Вышэйшая школа, 2018. - 318 с.
- Глушакоў, У.Я. Маркетынг: практыкум для слухачоў сістэмы перападрыхтоўкі і павышэння кваліфікацыі / У.Я. Глушакоў, В.С. Пратасеня. - Мінск: БДЭУ, 2017. - 80 с.
- Енін, Ю.І. Інавацыйны менеджмент і маркетынг інавацый: курс лекцый / Ю.І. Енін, А.А. Пілюцік, Н.А. Падабед. - Мінск: Права і эканоміка, 2017. - 115 с.
- Самойлаў, М.В. Упакоўка тавараў: лабараторны практыкум / М.У. Самойлаў, І.П. Коўган, І.С. Міхалоўскі. - Мінск: БДЭУ, 2017. - 76 с.
- Пратасеня, В.С. Маркетынг у сферы закупак: дапаможнік / В.С. Пратасеня. - Мінск: БДЭУ, 2016. - 201 с.
- Маркетынгавыя камунікацыі: практыкум. У 2 ч. Ч.1. / [В.С. Пратасеня і інш.] – Мінск: БДЭУ, 2015. –– 122 с.; Ч. 2 / [Г.А. Шчарбіч і інш.]. - Мінск: БДЭУ, 2016. - 112 с.
- Баско, І.М. Функцыянальна-коштавы аналіз: практыкум / І.М. Баско, Н.Л. Трушкевіч. - Мінск: БДЭУ, 2014. - 141 с.
- Карпека, А.І. Упраўленне рэкламнай дзейнасцю: навучальны дапаможнік / А.І. Карпека. - Мінск: БДЭУ, 2014. - 346 с.
- Саевец, А.М. Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй: вучэбна-метадычны дапаможнік / А.М. Саевец, М.В. Самойлаў, А.А. Гуртавай. - Мінск: БДЭУ, 2014. - 150 с.
- Маркетынгавыя камунікацыі: курс лекцый. У 2 ч. Ч.1. / Г.А. Шчарбіч, І.М. Баско. – Мінск: БДЭУ, 2012. – 171 с.; Ч.2. / [В.С. Пратасеня і інш.]. - Мінск: БДЭУ, 2013. - 122 с.
- Пратасеня, В.С. Тэорыя і гісторыя рэкламы: вучэбна-метадычны дапаможнік. У 2 ч. Ч. 1: Тэорыя рэкламы / В.С. Пратасеня. - Мінск: БДЭУ, 2012. - 186 с.
- Пратасеня, В.С. Тэорыя і гісторыя рэкламы: практыкум. У 2 ч. Ч. 1: Тэорыя рэкламы / В.С. Пратасеня, Н.А. Карэліна, Ю.Я. Чаляпіна. - Мінск: БДЭУ, 2012. - 113 с.
- Пратасеня, В.С. Тэарэтычныя асновы маркетынгу: вучэбна-метадычны дапаможнік / В.С. Пратасеня. - Мінск: БДЭУ, 2012. - 194 с.
- Саевец, А.М. Паводзіны спажыўца: навучальны дапаможнік / А.М. Саевец. - Мінск: БДЭУ, 2012. - 330 с.
- Карпека, А.І. Прамысловы маркетынг: практыкум / А.І. Карпека, Ю.Я. Чаляпіна. - Мінск: БДЭУ, 2012. - 192 с.
- Жудро, М.К. Маркетынг і цэнаўтварэнне: вучэбна-метадычны дапаможнік / М.К. Жудро, Т.Г. Зорына. - Мінск: БДЭУ, 2010. - 133 с.
- Баско, І.М. Функцыянальна-коштавы аналіз: вучэб.-метад. дапаможнік / І.М. Баско. - Мінск: БДЭУ, 2010.
- Карпека, А.І. Прамысловы маркетынг: навучальны дапаможнік / А.І. Карпека. - Мінск: БДЭУ, 2010. - 414 с.
- Саевец, А.М. Паводзіны пакупнікоў: дапаможнік / А.М. Саевец. - Мінск: БДЭУ, 2009. - 200 с.
- Саевец, А.М. Паводзіны пакупнікоў: практыкум / А.М. Саевец, П.П. Кіт. - Мінск: БДЭУ, 2009. - 173 с.
- Пратасеня, В.С. Упраўленне збытам на прадпрыемстве: практыкум / В.С. Пратасеня, П.П. Кіт. - Мінск: БДЭУ, 2009. - 320 с.
- Гуртавай, А.А. Прагназаванне рынку: практыкум / А.А. Гуртавай. - Мінск: БДЭУ, 2009. - 106 с.
- Самойлаў, М.В. Упакоўка тавараў: дапаможнік / М.У. Самойлаў, М.А. Зільберглейт, А.А. Губараў. - Мінск: БДЭУ, 2009. - 145 с.
- Енін, Ю.І. Маркетынгавае рэгуляванне транспартна-лагістычнай інфраструктуры ЕАЭС: курс лекцый / Ю.І. Енін, Н.А. Падабед, А.А. Пілюцік. - Мінск: Права і эканоміка, 2020. - 136 с.
- Жалезка, Б. Management Information Systems / B. Zhalezka, O. Gulina, V. Siniauskaya. - Minsk: Kovcheg, 2019.
Тэл./факс: (+375 17) 209-88-16
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99