Кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый

Гісторыя кафедры прамысловага маркетынгу і камунікацый, яе калектыву пачынаецца з 1968 г., калі была ўтворана кафедра эканомікі і кіравання матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння і збыту. Калектыў складаўся з выпускнікоў самой кафедры (О.І. Карпека, І.М. Баско, А.І. Ярцаў і інш.), якія скончылі аспірантуру. Адаптацыя да ўмоў пераходнай эканомікі абумовіла перайменаванне падраздзялення ў 1991 г. у кафедру гандлю сродкамі вытворчасці. У 1998 г. са стварэннем факультэта маркетынгу структура атрымала новую назву – кафедра прамысловага маркетынгу. У 2000 г. было зацверджана новая назва – кафедра прамысловага маркетынгу і цэн. Рашэннем Савета універсітэта 28 снежня 2004 г. была ўтворана кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый.

На кафедры працуюць 14 штатных выкладчыкаў (загадчык кафедры, 1 прафесар, 7 дацэнтаў, 1 старшы выкладчык, 4 асістэнты) і 1 спецыяліст.

Калектыў кафедры складаецца з навукоўцаў і практыкаў у сферы прамысловага маркетынгу, збыту і закупак, паводзін пакупнікоў, маркетынгавых камунікацый, рэкламнай дзейнасці.

Загадчык кафедры – к.э. н., дацэнт Васіль Сяргеевіч Пратасеня.

Спецыяльнасці

У 2017 г. упершыню ў Рэспубліцы Беларусь на кафедры была адкрыта спецыяльнасць «Рэкламная дзейнасць». У цяперашні час кафедра ажыццяўляе падрыхтоўку па наступных спецыяльнасцях і прафілізацыях.

Агульная вышэйшая адукацыя:

Паглыбленая вышэйшая адукацыя (магістратура):

Аспірантура і дактарантура:

Вучэбна-метадычная праца

Кафедра выкладае наступныя навучальныя дысцыпліны

Дысцыпліны агульнай вышэйшай адукацыі:

Дысцыпліны паглыбленай вышэйшай адукацыі (магістратуры):

Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы

Навуковая праца

Кафедра мае вялікі вопыт выканання па дагаворах з прадпрыемствамі навукова-даследчых работ, прысвечаных маркетынгавым даследаваннях таварных рынкаў.

Навуковыя інтарэсы кафедры прадстаўлены ў наступных галінах:

Асноўныя навучальныя і вучэбна-метадычныя публікацыі супрацоўнікаў кафедры:

  1. Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі: вучэб. дапаможнік / В.Ю. Шуцілін, В.С. Пратасеня, Н. Н. Анохіна, У.Я. Бутэня, Ж. М. Галанава, А. А. Гуртавы, Н. А. Падабед, А. Н. Саевец, В. А. Сіняўская; пад рэд. В. Ю. Шутилина, В. С. Пратасені. - Мінск: БДЭУ, 2024. – 539 с.
  2. Карпека, А. I . Упраўленне рэкламнай дзейнасцю: практыкум / А. I. Карпека, Ю. Я. Анкiновiч. - Мінск: БДЭУ, 2023. – 219 с.
  3. Шаўрук, А. Ю. Рэклама ў сетцы Інтэрнэт: вучэб.-метад. дапаможнік / А.Ю. Шаўрук. – Мінск: БДЭУ, 2023. – 71 с.
  4. Енін, Ю. I. Маркетынгавае рэгуляванне транспартна-лагістычнай інфраструктуры ЕАЭС: курс лекцый / Ю.І. Енін, Н. А. Падабед, А. А. Пілюцік. – Мінск: Права і эканоміка, 2020. – 136 с.
  5. Zhalezka, B. Management Information Systems / B. Zhalezka, O. Gulina, V. Siniauskaya. – Minsk: Kovcheg, 2019.
  6. Глушакоў, У.Я. Маркетынг: практыкум для слухачоў сістэмы перепадрыхтоўкі і пывышэння кваліфікацыі / У.Я. Глушакоў, В.С. Пратасеня. – Мінск: БДЭУ, 2017. – 80 с.
  7. Енiн, Ю.I. Iнавацыйны мэнэджмент и маркетынг инавацый: курс лекцый / Ю.I. Енiн, А.А. Пiлюцiк, Н.А. Падабед. – Мiнск: Права i эканомiка, 2017. - 115 с.
  8. Самойлаў, М.У. Упакоўка тавараў: лабараторны практыкум / М.У. Самойлаў, I.П. Коўган, I.С. Михалоўскі. – Мінск: БДЭУ, 2017. – 76 с.
  9. Пратасеня, В.С. Маркетынг в галiне закупак: дапаможнік / В.С. Пратасеня. – Мiнск: БДЭУ, 2016. – 201 с.
  10. Маркетынгавыя камунікацыі: практыкум. У 2 ч. Ч.1. / [В.С. Пратасеня i iнш.] – Мiнск: БДЭУ, 2015. –– 122 с.; Ч. 2 / [Г.А. Шчэрбич i iнш.]. – Мiнск: БДЭУ, 2016. – 112 с.
  11. Баско, I.М. Функцыянальна-вартасны аналіз: практыкум / I.М. Баско, Н.Л. Трушкевiч. – Мiнск: БДЭУ, 2014. – 141 с.
  12. Карпека, А.I. Упраўление рэкламнай дзейнасцю: навучальны дапаможнік / А.I. Карпека. – Мiнск: БДЭУ, 2014. – 346 с.
  13. Саявец, А.М. Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй: вучэбна-метадычны дапаможнік / А.М. Саявец, М.У. Самойлаў, А.А. Гуртавы. – Мiнск: БДЭУ, 2014. – 150 с.
  14. Маркетынгавыя камунікацыі: курс лекцый. У 2 ч. Ч.1. / Г.А. Шчэрбiч, I.М. Баско. –  Мiнск: БДЭУ, 2012. – 171 с.; Ч.2. / [В.С. Пратасеня i iнш.]. – Мiнск: БДЭУ, 2013. – 122 с.
  15. Пратасеня, В.С. Тэорыя i гiсторыя рэкламы: вучэбна-метадычны дапаможнік. У 2 ч. Ч. 1: Тэорыя рэкламы / В.С. Пратасеня. – Мiнск: БДЭУ, 2012. – 186 с.
  16. Пратасеня В.С. Тэорыя i гiсторыя рэкламы: практыкум. У 2 ч. Ч. 1: Тэорыя рэкламы / В.С. Пратасеня, Н.А. Карэліна, Ю.Я. Чаляпіна. – Мінск: БДЭУ, 2012. – 113 с.
  17. Пратасеня В.С. Тэарэтычныя асновы маркетынга: вучэбна-метадычны дапаможнік / В.С. Пратасеня. – Мiнск: БДЭУ, 2012. – 194 с.
  18. Саявец, А.М. Паводзіны спажыўца: навучальны дапаможнік / А.М. Саявец. – Мiнск: БДЭУ, 2012. – 330 с.
  19. Карпека А.I. Прамысловы маркетинг: практыкум / А.I. Карпека, Ю.Я. Чаляпiна. – Мiнск: БДЭУ, 2012. – 192 с.
  20. Баско, I.М. Функцыянальна-вартасны аналіз: вучэбна-метадычны дапаможнік / I.М. Баско. – Мiнск: БДЭУ, 2010.
  21. Карпека, А.I. Прамысловы маркетынг: навучальны дапаможнік / A.I. Карпека. – Мінск: БДЭУ, 2010. – 414 с.
  22. Саявец, А.M. Паводзіны спажыўцоў: дапаможнік / А.М. Саявец. – Мінск: БДЭУ, 2009. – 200 с. 
  23. Саевец А.M. Паводзіны спажыўцоў: практыкум / А.М. Саявец, П.П. Кіт. - Мінск: БДЭУ, 2009. – 173 с.
  24. Пратасеня, В.С. Упраўленне збытам на прадпрыемстве: практыкум / В.С. Пратасеня, П.П. Кіт. – Мінск: БДЭУ, 2009. – 320 с.
  25. Гуртавы, А.А. Прагназаванне рынка: практыкум / А.А. Гуртавы. – Мінск: БДЭУ, 2009. – 106 с.
  26. Самойлаў, М.У. Упакоўка тавараў: дапаможнік / М.У. Самойлаў, М.А. Зільберглейт, А.А. Губараў. – Мінск: БДЭУ, 2009. – 145 с.

 

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскi 26, корпус 3,
к. 128

Тэл.: +375 17 209-88-67

Пошта: kpmk@bseu.by

 


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь