29.06.2023
Студэнты ФМК прынялі ўдзел у анлайн-канферэнцыі LG ELECTRONICS з удзельнікамі творчых лабараторый медыякамунікацый з розных ВНУ
21 чэрвеня студэнты факультэта маркетынгу і лагістыкі прынялі ўдзел у анлайн-канферэнцыі LG Electronics, якая аб'яднала ўдзельнікаў чатырох творчых лабараторый медыякамунікацый у рамках асветніцкага марафону LG "ДНК ведаў". Да дыскусіі падключыліся студэнты МДУ, РДДУ і МДЛУ. Анлайн-тэлемост «LG x Пушкінскі музей: сяброўства як аснова сторітэллінга» дазволіў аб'яднаць больш за 50 удзельнікаў медыялабараторый і партнёраў LG.
Таццяна Шахнес, старшы PR/ESG дырэктар LG Electronics у Расіі, аўтар праграмы асветніцкага марафона, накіраванага на прафарыентацыю і знаёмства моладзі з практычным бокам працы камунікатара, адзначае: «Напярэдадні Дня моладзі мы прадставілі адукацыйнай супольнасці новы анлайн фармат медыялабараторыі, які дазволіў пашырыць праекту. Тэмай нашага паседжання з расійскімі і беларускімі студэнтамі стала абмеркаванне важнасці для рэпутацыі брэнда сацыякультурных праектаў у сферы мастацтва, сумесная праца з музеем з мэтай захавання культурнай спадчыны. Само настаўніцтва ў галіне камунікацыйнага суправаджэння падобных сацыяльных ініцыятыў, якія ўключаюць як павагу да гісторыі і культуры, так і валанцёрства, з'яўляецца прыярытэтам для LG».
Партнёрства 2021 года LG SIGNATURE x Пушкінскі музей у вобласці кансервацыі шэдэўра Вінцэнта Ван Гога «Чырвоныя вінаграднікі ў Арлі» будзе працягнута праектам-даследаваннем шэдэўраў «Руанскія саборы» пры падтрымцы LG. Яго мэта - падрабязна вывучыць карціны Клода Манэ "Руанскі сабор апоўдні" і "Руанскі сабор увечары", каб ацаніць іх стан і зразумець, ці патрабуецца рэстаўрацыя шэдэўрам імпрэсіянізму, якія з'яўляюцца гонарам музейнай калекцыі.
Камунікацыйны тэлемост вырашыў адразу некалькі задач: у ходзе сустрэчы стала магчымым выявіць узаемасувязь развіцця навукі і тэхнікі са з'яўленнем новых плыняў у мастацтве, дэталёва разабрацца ў тым, як уплывае прамысловасць, стварэнне новых відаў транспарту і вынаходства пакавання на выяўленчыя тэхнікі. Працягваючы вывучэнне эвалюцыйнага развіцця тэхналогій, удзельнікі канферэнцыі адзначылі прыхільнасць кампаніі LG да найноўшых адкрыццяў і рэалізацыі ў гатовых прадуктах, уменню стварыць выдатную галерэю і ў сябе дома. Так, у тэлевізарах LG Objet Collection, LG Easel і LG Pose відавочна рашэнне дызайнераў ўвасобіць ідэю мальберта ў адным і мастацкага артэфакта - у іншым і ўмацаваць асацыяцыю з высокамастацкім адлюстраваннем на экране LG OLED, здольным перадаць мільёны адценняў.
У ходзе анлайн-дыскусіі студэнты БДЭУ, акрамя крэатыўных ідэй у галіне культурных ініцыятыў, задавалі мноства пытанняў адносна PR-майстэрства.
Творчыя лабараторыі медыякамунікацый LG з'яўляюцца важным крокам у развіцці кар'еры студэнтаў у галіне PR – гэта выдатная магчымасць для студэнтаў ужо з малодшых курсаў пагрузіцца ў прафесію, а атрыманыя практычныя веды студэнты змогуць прымяніць у ходзе бліжэйшай экзаменацыйнай сесіі.
Подробнее..
Тэл.: (+375 17) 209-88-16,
факс: (+375 17) 368-01-60
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99