Кафедра маркетынгу
Кафедра маркетынгу была створана ў маі 1994 года. Кафедра ўнесла вялікі ўклад у распрацоўку вучэбна-метадычнага i кадравага забеспячэння новай для Рэспублікі Беларусь спецыяльнасці "Маркетынг". Склад кафедры пастаянна пашыраецца, яго якасная структура змяняецца за кошт падрыхтоўкі на ўласнай навуковай базе аспірантаў і дактарантаў. Кафедра мае цесныя кантакты з вядучымі ВНУ як Рэспублікі Беларусь, так і замежных краін.
На кафедры маркетынгу працуе 23 штатных выкладчыка. З іх: 3 доктара эканамічных навук / прафесара, 8 кандыдатаў эканамічных навук / дацэнтаў, 1 кандыдат сельскагаспадарчых навук / дацэнт, 1 кандыдат тэхнічных навук / дацэнт, 2 кандыдаты эканамічных навук, 9 асістэнтаў.
На кафедры маркетынгу праводзіцца падрыхтоўка спецыялістаў па спецыяльнасці 1-26 02 03 "Маркетынг" i па спецыялізацыі 1-26 02 03 05 «Міжнародны маркетынг».
Студэнты могуць удзельнічаць у праграме навучання з выдачай двух дыпломаў: дыплома аб вышэйшай адукацыі па спецыяльнасці "Маркетынг" з прысваеннем кваліфікацыі маркетолаг-эканаміст у БДЭУ і дыплома бакалаўра па спецыяльнасці «Эканоміка прадпрыемства» Вышэйшай школы Мiттвайда.
Дысцыпліны кафедры:
- Ўвядзенне ў спецыяльнасць (факультатыў)
- Інтэрнэт-маркетынг
- Даследаванні таварных рынкаў
- Маркетынг
- Маркетынг банкаўскіх паслуг
- Маркетынг ў банку
- Маркетынг ў гандлі
- Маркетынг ўзаемаадносін
- Маркетынг ў прамысловасці
- Маркетынг паслуг
- Маркетынг фінансавых паслуг
- Маркетынг фінансавыя і банкаўскія паслугі
- Міжнародны маркетынг ў галінах і сферах дзейнасці
- Міжкультурныя камунікацыі
- Асновы маркетынгу
- Асновы маркетынгу і лагістыкі
- Паводзіны спажыўцоў
- Паводзіны спажыўцоў на знешніх рынках
- Практычны маркетынг
- Прыкладной маркетынг
- Прамысловы маркетынг
- Таварная палітыка
- Кіраванне якасцю
- Кіраванне маркетынгам
- Кіраванне міжнародным маркетынгам
- Коштавая палітыка на знешніх рынках
На кафедры па спецыяльнасці «Маркетынг» маецца практыка - арыентаваная магістратура. Супрацоўнікі кафедры праводзяць заняткі для магістрантаў па магістарскіх праграмах «Маркетынг», «Міжнародны маркетынг», «Маркетынг паслуг».
Для магістрантаў маецца магчымасць атрымання двайнога дыплома БДЭУ і Балтыйскай міжнароднай акадэміі (Латвія) і прысваення ступені магістра па абраным магістарскім праграмам.
Асноўныя навуковыя напрамкі даследаванняў кафедры:
- маркетынг;
- маркетынг узаемаадносін;
- міжнародны маркетынг;
- маркетынгавыя камунікацыі;
- палітыка руху тавараў;
- маркетынгавая дзейнасць у Рэспубліцы Беларусь;
- маркетынг паслуг;
Калектывам кафедры маркетынгу выконваюцца тэмы навукова-даследчых работ.
Кафедра маркетынгу развівае узаемавыгаднае супрацоўніцтва з ВНУ замежных краін: Дзяржаўная Акадэмія кіравання (г. Масква), Маскоўскі дзяржаўны універсітэт, Латвійскі універсітэт, Балтыйская міжнародная акадэмія (г. Рыга), Шчэцінскi універсітэт (Польшча), Гановерскі ўніверсітэт (ФРГ), Вышэйшая школа Мiттвайда.
Кафедра надае важную ўвагу падрыхтоўцы аспірантаў і суіскальнікаў. За 2017-2018 гады 3 аспіранта кафедры маркетынгу абаранілі дысертацыі на атрыманне вучоных ступеняў кандыдата эканамічных навук (Рэспубліка Беларусь, Кітай).
Пад навуковым кіраўніцтвам загадчыка кафедры маркетынгу Акуліча І.Л. штогод выдаецца зборнік навуковых прац "Менеджмент і маркетынг: вопыт і праблемы».
Тэл.: (+375 17) 209-88-16,
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99