Кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый

Загадчык кафедры:

Васіль Сяргеевіч Пратасеня
кандыдат эканамічных навук
дацэнт

На кафедры працуюць 15 штатных выкладчыкаў (загадчык кафедры, 1 прафесар, 9 дацэнтаў, 4 асістэнта) і 2 спецыяліста.

Спецыяльнасці

1-я прыступку

Магістратура

Кафедра з’яўляецца выпускаючай для студэнтаў першай ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях 1-26 02 03 "Маркетынг" (спецыялізацыя 1-26 02 03 06 «Прамысловы маркетынг») і 1-26 02 06 «Рэкламная дзейнасць»

На кафедры ажыццяўляецца падрыхтоўка магістрантаў (другая ступень вышэйшай адукацыі) па спецыяльнасці 1-26 81 05 «Маркетынг» па праграме «Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі».

Вучэбна-метадычная праца

Дысцыпліны

     I ступень

  • Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй;
  • Брэндынг;
  • Брэндменеджмент;
  • Графічны дызайн;
  • Інавацыі і крэатыў у рэкламе;
  • Інтэграваныя камунікацыі;
  • Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі;
  • Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі ў бізнэсе;
  • Майстэрства продажаў;
  • Даследаванні ў рэкламнай дзейнасці;
  • Кампутарныя тэхналогіі ў рэкламе;
  • Капірайтынг;
  • Маркетынг інавацый;
  • Маркетынгавыя даследаванні;
  • Маркетынгавыя даследаванні і аналітыка;
  • Маркетынгавыя камунікацыі;
  • Міжкультурныя камунікацыі;
  • Міжфірмавы маркетынг;
  • Мерчандайзінг;
  • Паводзіны пакупнікоў;
  • Паводзіны спажыўцоў і пакупнікоў;
  • Прагназаванне ў рэкламе;
  • Прагназаванне таварных рынкаў;
  • Прасоўванне на рынку В2В;
  • Прамысловы сэрвіс;
  • Рэклама ў месцах продажаў;
  • Рэклама ў Інтэрнэт;
  • Семіётыка;
  • Сацыяльная рэклама;
  • Сацыяльна-эканамічны кантэкст рэкламы;
  • Тэорыя рэкламы;
  • Тэхналогіі вытворчасці рэкламнай прадукцыі;
  • Упраўленне ўзаемаадносінамі з кліентамі;
  • Упраўленне закупкамі;
  • Упраўленне рэкламнай дзейнасцю;
  • Упраўленне збытам;
  • Функцыянальна-коштавы аналіз;
  • Эвалюцыя рэкламы

II ступень

  • Сэрвіс інавацыйных прадуктаў;
  • Маркетынгавы аналіз;
  • Камерцыялізацыя інавацый;
  • Псіхатэхналогіі ў кіраванні інавацыямі;
  • Маркетынг высокіх тэхналогій;
  • Лічбавы маркетынг;
  • Маркетынг інавацыйнага праекта

Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы

Навуковая праца

Навуковыя інтарэсы кафедры прадстаўлены ў наступных галінах:

Асноўныя навучальныя і вучэбна-метадычныя публікацыі сотрудников кафедры:

  1. Жудро, М.К. Экономика организаций: практикум: учебное пособие для студентов учреждений высшего образования по экономическим специальностям / М.К. Жудро, М.М. Жудро. – Минск: Вышэйшая школа, 2018. – 318 с.
  2. Глушаков, В.Е. Маркетинг: практикум для слушателей системы переподготовки и повышения квалификации / В.Е. Глушаков, В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2017. – 80 с.
  3. Енин, Ю.И. Инновационный менеджмент и маркетинг инноваций : курс лекций / Ю.И. Енин, А.А. Пилютик, Н.А. Подобед. - Минск: Право и экономика, 2017. - 115 с.
  4. Самойлов, М.В. Упаковка товаров: лабораторный практикум / М.В. Самойлов, И.П. Ковган, И.С. Михаловский. – Минск: БГЭУ, 2017. – 76 с.
  5. Протасеня, В.С. Маркетинг в сфере закупок: пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2016. – 201 с.
  6. Маркетинговые коммуникации: практикум. В 2 ч. Ч.1. / [В.С. Протасеня и др.] – Минск: БГЭУ, 2015. –– 122 с.; Ч. 2 / [Г.А. Щербич и др.]. - Минск: БГЭУ, 2016. – 112 с.
  7. Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: практикум / И.М. Баско, Н.Л. Трушкевич. - Минск: БГЭУ, 2014. – 141 с.
  8. Карпеко, О.И. Управление рекламной деятельностью: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2014. – 346 с.
  9. Саевец, А.Н. Биржевая торговля промышленной продукцией: учебно-методическое пособие / А.Н. Саевец, М.В. Самойлов, А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2014. – 150 с.
  10. Маркетинговые коммуникации: курс лекций. В 2 ч. Ч.1. / Г.А. Щербич, И.М. Баско. –  Минск: БГЭУ, 2012. – 171 с.; Ч.2. / [В.С. Протасеня и др.]. – Минск: БГЭУ, 2013. – 122 с.
  11. Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: учебно-методическое пособие. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня. - Минск: БГЭУ, 2012. – 186 с.
  12. Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: практикум. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня, Н.А. Карелина, Ю.Е. Челяпина. - Минск: БГЭУ, 2012. – 113 с.
  13. Протасеня, В.С. Теоретические основы маркетинга: учебно-методическое пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2012. – 194 с.
  14. Саевец, А.Н. Поведение потребителя: учебное пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2012. – 330 с.
  15. Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: практикум / О.И. Карпеко, Ю.Е. Челяпина. – Минск: БГЭУ, 2012. – 192 с.
  16. Жудро, М.К. Маркетинг и ценообразование: учебно-методическое пособие / М.К. Жудро, Т.Г. Зорина. – Минск: БГЭУ, 2010. – 133 с.
  17. Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: учеб.-метод. пособие / И.М. Баско. – Минск: БГЭУ, 2010.
  18. Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2010. – 414 с.
  19. Саевец, А.Н. Поведение покупателей: пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2009. – 200 с. 
  20. Саевец, А.Н. Поведение покупателей: практикум / А.Н. Саевец, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 173 с.
  21. Протасеня, В.С. Управление сбытом на предприятии: практикум / В.С. Протасеня, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 320 с.
  22. Гуртовой, А.А. Прогнозирование рынка: практикум /А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2009. – 106 с.
  23. Самойлов, М.В. Упаковка товаров: пособие / М.В. Самойлов, М.А. Зильберглейт, А.А. Губарев. – Минск: БГЭУ, 2009. – 145 с.
  24. Енін, Ю.І. Маркетынгавае рэгуляванне транспартна-лагістычнай інфраструктуры ЕАЭС: курс лекцый / Ю.І. Енін, Н.А. Падабед, А.А. Пілюцік. - Мінск: Права і эканоміка, 2020. - 136 с.
  25. Zhalezka, B. Management Information Systems / B. Zhalezka, O. Gulina, V. Siniauskaya. – Minsk: Kovcheg, 2019.

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскi 26, корпус 3,
к. 128

Тэл.: +375 17 209-88-67

Пошта: kpmk@bseu.by

 


Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь