Кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый

Загадчык кафедры:

Васіль Сяргеевіч Пратасеня
кандыдат эканамічных навук,
дацэнт

На кафедры працуюць 15 штатных выкладчыкаў (загадчык кафедры, 1 прафесар, 9 дацэнтаў, 4 асістэнта) і 2 спецыяліста.

Кафедра з’яўляецца выпускаючай для студэнтаў першай ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях 1-26 02 03 "Маркетынг" (спецыялізацыя 1-26 02 03 06 «Прамысловы маркетынг») і 1-26 02 06 «Рэкламная дзейнасць»

Прафесарска-выкладчыцкі калектыў кафедры чытае для студэнтаў наступныя вучэбныя дысцыпліны:

На кафедры ажыццяўляецца падрыхтоўка магістрантаў (другая ступень вышэйшай адукацыі) па спецыяльнасці 1-26 81 05 «Маркетынг» па праграме «Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі».

У рамках падрыхтоўкі магістрантаў прафесарска-выкладчыцкі склад кафедры чытае наступныя вучэбныя дысцыпліны:

  1. Вэб-маркетынг
  2. Інтэлектуальны аналіз дадзеных ў маркетынгавых даследаваннях
  3. Маркетынг высокіх тэхналогій
  4. Маркетынгавае планаванне інавацыйных прадуктаў
  5. Маркетынгавае кіраванне інавацыйнымі праектамі
  6. Псіхатэхналогіі маркетынгу інавацый
  7. Рэсурснае забеспячэнне інавацыйнага працэсу
  8. Сэрвіс інавацыйных прадуктаў
  9. Кіраванне ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM)
  10. Кіраванне продажам інавацый            
  11. Інтэрнэт-маркетынг
  12. Маркетынгавы аналіз
  13. Мадэляванне паводзін спажыўцоў і пакупнікоў       

Навуковыя інтарэсы кафедры прадстаўлены ў наступных галінах:

Асноўныя навучальныя і вучэбна-метадычныя публікацыі сотрудников кафедры:

  1. Жудро, М.К. Экономика организаций: практикум: учебное пособие для студентов учреждений высшего образования по экономическим специальностям / М.К. Жудро, М.М. Жудро. – Минск: Вышэйшая школа, 2018. – 318 с.
  2. Глушаков, В.Е. Маркетинг: практикум для слушателей системы переподготовки и повышения квалификации / В.Е. Глушаков, В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2017. – 80 с.
  3. Енин, Ю.И. Инновационный менеджмент и маркетинг инноваций : курс лекций / Ю.И. Енин, А.А. Пилютик, Н.А. Подобед. - Минск: Право и экономика, 2017. - 115 с.
  4. Самойлов, М.В. Упаковка товаров: лабораторный практикум / М.В. Самойлов, И.П. Ковган, И.С. Михаловский. – Минск: БГЭУ, 2017. – 76 с.
  5. Протасеня, В.С. Маркетинг в сфере закупок: пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2016. – 201 с.
  6. Маркетинговые коммуникации: практикум. В 2 ч. Ч.1. / [В.С. Протасеня и др.] – Минск: БГЭУ, 2015. –– 122 с.; Ч. 2 / [Г.А. Щербич и др.]. - Минск: БГЭУ, 2016. – 112 с.
  7. Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: практикум / И.М. Баско, Н.Л. Трушкевич. - Минск: БГЭУ, 2014. – 141 с.
  8. Карпеко, О.И. Управление рекламной деятельностью: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2014. – 346 с.
  9. Саевец, А.Н. Биржевая торговля промышленной продукцией: учебно-методическое пособие / А.Н. Саевец, М.В. Самойлов, А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2014. – 150 с.
  10. Маркетинговые коммуникации: курс лекций. В 2 ч. Ч.1. / Г.А. Щербич, И.М. Баско. –  Минск: БГЭУ, 2012. – 171 с.; Ч.2. / [В.С. Протасеня и др.]. – Минск: БГЭУ, 2013. – 122 с.
  11. Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: учебно-методическое пособие. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня. - Минск: БГЭУ, 2012. – 186 с.
  12. Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: практикум. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня, Н.А. Карелина, Ю.Е. Челяпина. - Минск: БГЭУ, 2012. – 113 с.
  13. Протасеня, В.С. Теоретические основы маркетинга: учебно-методическое пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2012. – 194 с.
  14. Саевец, А.Н. Поведение потребителя: учебное пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2012. – 330 с.
  15. Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: практикум / О.И. Карпеко, Ю.Е. Челяпина. – Минск: БГЭУ, 2012. – 192 с.
  16. Жудро, М.К. Маркетинг и ценообразование: учебно-методическое пособие / М.К. Жудро, Т.Г. Зорина. – Минск: БГЭУ, 2010. – 133 с.
  17. Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: учеб.-метод. пособие / И.М. Баско. – Минск: БГЭУ, 2010.
  18. Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2010. – 414 с.
  19. Саевец, А.Н. Поведение покупателей: пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2009. – 200 с. 
  20. Саевец, А.Н. Поведение покупателей: практикум / А.Н. Саевец, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 173 с.
  21. Протасеня, В.С. Управление сбытом на предприятии: практикум / В.С. Протасеня, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 320 с.
  22. Гуртовой, А.А. Прогнозирование рынка: практикум /А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2009. – 106 с.
  23. Самойлов, М.В. Упаковка товаров: пособие / М.В. Самойлов, М.А. Зильберглейт, А.А. Губарев. – Минск: БГЭУ, 2009. – 145 с.

Кантакты

Адрас: пр. Партызанскi 26, корпус 3,
к. 128

Тэл.: +375 17 209-88-67

Пошта: kpmk@bseu.by

 

Спецыяльнасці

  • «Маркетынг»               

    спецыялізацыі :                 

    • «Рэкламная дзейнасць»   
    • «Прамысловы маркетынг»

Магістратура

  • «Маркетынг»

    праграма:

    • Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі

Дысцыпліны

  • Уводзіны ў спецыяльнасць
  • Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй
  • Бізнес-аналітыка
  • Графічны дызайн
  • Мастацтва продажаў
  • Даследаванні ў рэкламнай дзейнасці
  • Камп’ютарныя тэхналогіі ў рэкламе
  • Капірайтынг
  • Маркетынг інавацый
  • Маркетынгавыя даследаванні
  • Маркетынгавыя камунікацыі
  • Міжкультурныя камунікацыі
  • Міжфірмавы маркетынг
  • Паводзіны пакупнікоў
  • Паводзіны спажыўцоў і псіхалогія рэкламы
  • Прагназаванне таварных рынкаў                                 
  • Рэклама ў Інтэрнэце
  • Семіётыка
  • Сацыяльная рэклама
  • Тэорыя і гісторыя рэкламы
  • Тэорыя рэкламы
  • Тэхналогіі вытворчасці рэкламнай прадукцыі
  • Кіраванне ўзаемаадносінамі з кліентамі
  • Кіраванне закупкамі
  • Кіраванне рэкламай
  • Кіраванне збытам
  • Функцыянальна-вартасны аналіз
  • Функцыянальна-вартасны аналіз у рэкламе
  • Эканоміка арганізацыі (прадпрыемства)

 

Академия МВД Республики Беларусь Барановичский государственный университет Белорусский государственный университет культуры и искусств Белоруcский государственный университет транспорта Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Брестский государственный технический университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Академия управления при Президенте Республики Беларусь