Кафедра прамысловага маркетынгу і камунікацый
Загадчык кафедры:
Васіль Сяргеевіч Пратасеня
кандыдат эканамічных навук
дацэнт
На кафедры працуюць 15 штатных выкладчыкаў (загадчык кафедры, 1 прафесар, 9 дацэнтаў, 4 асістэнта) і 2 спецыяліста.
Спецыяльнасці
1-я прыступку
- «Маркетынг»
спецыялізацыі :
- «Рэкламная дзейнасць»
- «Прамысловы маркетынг»
Магістратура
- «Маркетынг»
праграма:
- Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі
Кафедра з’яўляецца выпускаючай для студэнтаў першай ступені вышэйшай адукацыі па спецыяльнасцях 1-26 02 03 "Маркетынг" (спецыялізацыя 1-26 02 03 06 «Прамысловы маркетынг») і 1-26 02 06 «Рэкламная дзейнасць»
На кафедры ажыццяўляецца падрыхтоўка магістрантаў (другая ступень вышэйшай адукацыі) па спецыяльнасці 1-26 81 05 «Маркетынг» па праграме «Маркетынгавае кіраванне інавацыйным развіццём арганізацыі».
Вучэбна-метадычная праца
Дысцыпліны
I ступень
- Біржавы гандаль прамысловай прадукцыяй;
- Брэндынг;
- Брэндменеджмент;
- Графічны дызайн;
- Інавацыі і крэатыў у рэкламе;
- Інтэграваныя камунікацыі;
- Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі;
- Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі ў бізнэсе;
- Майстэрства продажаў;
- Даследаванні ў рэкламнай дзейнасці;
- Кампутарныя тэхналогіі ў рэкламе;
- Капірайтынг;
- Маркетынг інавацый;
- Маркетынгавыя даследаванні;
- Маркетынгавыя даследаванні і аналітыка;
- Маркетынгавыя камунікацыі;
- Міжкультурныя камунікацыі;
- Міжфірмавы маркетынг;
- Мерчандайзінг;
- Паводзіны пакупнікоў;
- Паводзіны спажыўцоў і пакупнікоў;
- Прагназаванне ў рэкламе;
- Прагназаванне таварных рынкаў;
- Прасоўванне на рынку В2В;
- Прамысловы сэрвіс;
- Рэклама ў месцах продажаў;
- Рэклама ў Інтэрнэт;
- Семіётыка;
- Сацыяльная рэклама;
- Сацыяльна-эканамічны кантэкст рэкламы;
- Тэорыя рэкламы;
- Тэхналогіі вытворчасці рэкламнай прадукцыі;
- Упраўленне ўзаемаадносінамі з кліентамі;
- Упраўленне закупкамі;
- Упраўленне рэкламнай дзейнасцю;
- Упраўленне збытам;
- Функцыянальна-коштавы аналіз;
- Эвалюцыя рэкламы
II ступень
- Сэрвіс інавацыйных прадуктаў;
- Маркетынгавы аналіз;
- Камерцыялізацыя інавацый;
- Псіхатэхналогіі ў кіраванні інавацыямі;
- Маркетынг высокіх тэхналогій;
- Лічбавы маркетынг;
- Маркетынг інавацыйнага праекта
Навучальныя і вучэбна-метадычныя выданні і комплексы
Навуковая праца
Навуковыя інтарэсы кафедры прадстаўлены ў наступных галінах:
- прамысловы маркетынг;
- маркетынгавыя камунікацыі арганізацыі;
- кіраванне закупачнай і збытавой дзейнасцю прадпрыемства;
- кіраванне таварным асартыментам;
- псіхалогія і паводзіны пакупнікоў;
- даследаванне таварных рынкаў;
- маркетынг інавацый.
Асноўныя навучальныя і вучэбна-метадычныя публікацыі сотрудников кафедры:
- Жудро, М.К. Экономика организаций: практикум: учебное пособие для студентов учреждений высшего образования по экономическим специальностям / М.К. Жудро, М.М. Жудро. – Минск: Вышэйшая школа, 2018. – 318 с.
- Глушаков, В.Е. Маркетинг: практикум для слушателей системы переподготовки и повышения квалификации / В.Е. Глушаков, В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2017. – 80 с.
- Енин, Ю.И. Инновационный менеджмент и маркетинг инноваций : курс лекций / Ю.И. Енин, А.А. Пилютик, Н.А. Подобед. - Минск: Право и экономика, 2017. - 115 с.
- Самойлов, М.В. Упаковка товаров: лабораторный практикум / М.В. Самойлов, И.П. Ковган, И.С. Михаловский. – Минск: БГЭУ, 2017. – 76 с.
- Протасеня, В.С. Маркетинг в сфере закупок: пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2016. – 201 с.
- Маркетинговые коммуникации: практикум. В 2 ч. Ч.1. / [В.С. Протасеня и др.] – Минск: БГЭУ, 2015. –– 122 с.; Ч. 2 / [Г.А. Щербич и др.]. - Минск: БГЭУ, 2016. – 112 с.
- Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: практикум / И.М. Баско, Н.Л. Трушкевич. - Минск: БГЭУ, 2014. – 141 с.
- Карпеко, О.И. Управление рекламной деятельностью: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2014. – 346 с.
- Саевец, А.Н. Биржевая торговля промышленной продукцией: учебно-методическое пособие / А.Н. Саевец, М.В. Самойлов, А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2014. – 150 с.
- Маркетинговые коммуникации: курс лекций. В 2 ч. Ч.1. / Г.А. Щербич, И.М. Баско. – Минск: БГЭУ, 2012. – 171 с.; Ч.2. / [В.С. Протасеня и др.]. – Минск: БГЭУ, 2013. – 122 с.
- Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: учебно-методическое пособие. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня. - Минск: БГЭУ, 2012. – 186 с.
- Протасеня, В.С. Теория и история рекламы: практикум. В 2 ч. Ч. 1: Теория рекламы / В.С. Протасеня, Н.А. Карелина, Ю.Е. Челяпина. - Минск: БГЭУ, 2012. – 113 с.
- Протасеня, В.С. Теоретические основы маркетинга: учебно-методическое пособие / В.С. Протасеня. – Минск: БГЭУ, 2012. – 194 с.
- Саевец, А.Н. Поведение потребителя: учебное пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2012. – 330 с.
- Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: практикум / О.И. Карпеко, Ю.Е. Челяпина. – Минск: БГЭУ, 2012. – 192 с.
- Жудро, М.К. Маркетинг и ценообразование: учебно-методическое пособие / М.К. Жудро, Т.Г. Зорина. – Минск: БГЭУ, 2010. – 133 с.
- Баско, И.М. Функционально-стоимостный анализ: учеб.-метод. пособие / И.М. Баско. – Минск: БГЭУ, 2010.
- Карпеко, О.И. Промышленный маркетинг: учебное пособие / О.И. Карпеко. – Минск: БГЭУ, 2010. – 414 с.
- Саевец, А.Н. Поведение покупателей: пособие / А.Н. Саевец. – Минск: БГЭУ, 2009. – 200 с.
- Саевец, А.Н. Поведение покупателей: практикум / А.Н. Саевец, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 173 с.
- Протасеня, В.С. Управление сбытом на предприятии: практикум / В.С. Протасеня, П.П. Кит. - Минск: БГЭУ, 2009. – 320 с.
- Гуртовой, А.А. Прогнозирование рынка: практикум /А.А. Гуртовой. – Минск: БГЭУ, 2009. – 106 с.
- Самойлов, М.В. Упаковка товаров: пособие / М.В. Самойлов, М.А. Зильберглейт, А.А. Губарев. – Минск: БГЭУ, 2009. – 145 с.
- Енін, Ю.І. Маркетынгавае рэгуляванне транспартна-лагістычнай інфраструктуры ЕАЭС: курс лекцый / Ю.І. Енін, Н.А. Падабед, А.А. Пілюцік. - Мінск: Права і эканоміка, 2020. - 136 с.
- Zhalezka, B. Management Information Systems / B. Zhalezka, O. Gulina, V. Siniauskaya. – Minsk: Kovcheg, 2019.
Тэл./факс: (+375 17) 209-88-16
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99