Бібліяграфія

СПІС ВЫДАННЯЎ ПА ТЭМЕ "УНІВЕРСІТЭТ 3.0"

У спісе прадстаўлены бібліяграфічныя апісанні кніг, навуковых артыкулаў са зборнікаў матэрыялаў канферэнцый і перыядычных выданняў, якія знаходзяцца ў фондзе бібліятэкі БДЭУ і Нацыянальнай бібліятэкі Беларусі. Храналагічны ахоп: 2016–2020 гг. Спіс сфарміраваны ў алфавіце аўтараў і загалоўкаў.

Выданні з фонду бібліятэкі БДЭУ

  1. Budyldina, N. A. (PhD student; Leading Analyst an Centre for Applied Research and Development).    Entrepreneurial universities in less innovative regions: problems and solutions [Тэкст] / N. A. Budyldina, E. M. Rogova// Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 73–78. – Бібліягр.: с. 77–78 (22 назв.). - Мал., табл.
  2. Glukhov, V. V. (grand PhD im economic sciences; full professor; vice–rector).  Principles of organization of smart–university at personnel training for "industry 4.0" [Тэкст] / V. V. Glukhov, L. Papich, N. O. Vasetskaya// Інавацыі. – 2017. – № 11. – С. 83–87. – Бібліягр.: с. 86-87 (15 назваў). - Мал.
  3. Trifonova, N. V. (candidate of Economic Sciences; Associate Professor). The innovative aspect of collaboration between universities and industry [Текст] / N. V. Trifonova, I. S. Vardanyan, A. A. Melnikova// Інавацыі. – 2017. – № 3. – С. 47–50. – Бібліягр.: с. 50 (8 назв.). - Мал., табл.
  4. Yatsevich, N.  Youth and entrepreneurship: basis of creation of university 3.0 / N. Yatsevich, I. Trusevich, L. Kaznachevskaya // Спажывецкая кааперацыя. – 2018. – № 4. – С. 18–22. – Бібліягр.: с. 22 (2 назв.). https://www.elibrary.ru/item.asp?id=36668278
  5. Адрыянава, А. В. Аб наступствах рэформаў у сферы адукацыі (па выніках канферэнцыі «Адукацыя: моладзь, канкурэнтаздольнасць») [Тэкст] / А. В. Адрыянава, В. А. Давыдзенка, Г. Ф. Рамашкіна // Сацыялагічныя даследаванні. – 2019. – № 1. – С. 150–152. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52885413
  6. Багранцава, А. П. (кандыдат тэхнічны навук; дацэнт).    Беларускі гандлёва-эканамічны ўніверсітэт спажывецкай кааперацыі на шляху да фармату "Універсітэт 3.0" / А. П. Багранцава // Спажывецкая кааперацыя. – 2019. – № 3. – С. 16–19. – Бібліягр.: с. 19 (5 назв.).
  7. Богуш, В. А. (доктар фізіка-матэматычных навук; прафесар).  Асаблівасці рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" і развіцця інавацыйнай інфраструктуры БДУІР [Тэкст] / В. А. Богуш // Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 3–6. – Бібліягр.: с. 6 (9 назв.).Бондар, А. В. (доктар эканамічных навук; прафесар).  Прадпрымальніцкі ўніверсітэт як пункт росту эканомікі ведаў [Тэкст] / А. В. Бондар, П. А. Ліс, В. І. Сліж // Беларускі эканамічны часопіс. – 2018. – № 4. – С. 105–122. – Бібліягр.: с. 120–122 (20 назв.).
  8. Боўэн, У.Г.   Вышэйшая адукацыя ў лічбавую эпоху / У. Г. Боўэн, К. Э. Лэк; зав. з англ. Д. Кралечкіна; папярэдніч. К.М. Гатры. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 222 с. – Бібліягр.: с. - 17 р. 16 да.
  9. Быкаў, А. А. (доктар эканамічных навук; прафесар). Фарміраванне мадэлі прадпрымальніцкага ўніверсітэта на базе БДЭУ [Тэкст] / А. А. Быкаў, В. Ю. Шуцілін
    // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 15–20. – Бібліёг.: с. 20 (7 назв.).Уплыў тэхнаполісаў на развіццё прадпрымальніцкіх універсітэтаў [Тэкст] / К. І. Хегай [і інш.] // ЭКА. – 2017. – № 10. – С. 165–172. https://dlib.eastview.com/browse/publication/7025/udb/4
  10. Войтаў, І. В. (доктар тэхнічных навук).  Фарміраванне і рэалізацыя канцэпцыі Універсітэта 3.0 у Беларускім дзяржаўным тэхналагічным універсітэце [Тэкст] / І. В. Войтаў // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 12–14.
  11. Вараб'ёва, І.І. (кандыдат эканамічных навук ; дацэнт ; БДЭУ). Прадпрымальніцкі ўніверсітэт: сутнасць і асноўныя рысы [Тэкст] / І. І. Вараб'ёва
    // Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XI Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 17 мая 2018 г. – Мінск : БДЭУ, 2018 – С. 97–98. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73396
  12. Гайгер, Р. Л.   Веды і грошы. Навукова-даследчыя універсітэты і парадоксы рынку / Р. Л. Гайгер; зав. з англ. Ірыны Дзягілевай; [навук. рэд. перакладу Антон Рабаў]. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 405, [1] с. : глей. – (Бібліятэка часопіса "Пытанні адукацыі"). – Бібліягр. у падрадкоў. заўваж. - ISBN 978-5-7598-1222-7: 15 р. 96 да.
  13. Галікян, Г. Э. (кандыдат філасофскіх навук).  Праблема і перспектывы інтэрнацыяналізацыі вышэйшай адукацыі [Тэкст] / Г. Э. Галікян // Alma mater. – 2017. – № 11. – С. 17–20. – Бібліягр.: с. 20. https://dlib.eastview.com/browse/doc/50067708
  14. Галаўко, Н. В. (доктар філасофскіх навук; прафесар).    Універсітэт трэцяга пакалення [Тэкст]: Б. Кларк і Й. Уісема / Н. В. Галаўко, А. В. Зіневіч, А. А. Рузанкіна // Вышэйшая адукацыя ў Расіі. - 2016. - № 8/9. – С. 40-47. – Бібліягр.: с. 45-46 (10 назв.).
  15. Грэйф, А. Інстытуты і шлях да сучаснай эканомікі. Урокі сярэднявечнага гандлю / А. Грэйф; зав. з англ. І. Кушнарова; уступ. ст. М. Юдкевіч. – 2–е выд. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 531, [1] с. – Бібліягр.: с. - 27 р. 51 да.
  16. Грышына, А. А. (доктар эканамічных навук). Выкарыстанне вынікаў інтэлектуальнай дзейнасці ў прадпрымальніцкім універсітэце [Тэкст] / Грышына В. А., Заўялава Н. Б. // Расійскае прадпрымальніцтва. – 2017. – Т. 18, № 3. – С. 389–398. – Бібліягр.: с. 397 (12 назв.).
  17. Ежэль, А. В. Універсітэт 3.0 як інструмент прадпрымальніцкай актыўнасці ў «эканоміцы ведаў» [Тэкст] / А. В. Ежэль // Веснік Беларускага дзяржаўнага эканамічнага ўніверсітэта. – 2020. – № 5 – C. 36–42. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85009
  18. Заякіна, Р. А. (кандыдат філасофскіх навук; дацэнт).    Тапалогія прадпрымальніцкага ўніверсітэта [Тэкст]: статычная дэскрыптыўная мадэль / Р. А. Заякіна // Вышэйшая адукацыя ў Расіі. – 2017. – № 7. – С. 69–78.
  19. Ібатаў, М. К. (доктар тэхнічных навук). Інавацыйныя аспекты станаўлення прадпрымальніцкіх універсітэтаў у кантэксце глабалізацыі вышэйшай адукацыі [Тэкст] / М. К. Ібат, Ю. Н. Пак // Alma mater. – 2017. – № 11. – С. 10–16. – Бібліягр.: с. 16. - 1 мал. https://dlib.eastview.com/browse/publication/7005/udb/4
  20. Івашчанка, Н. П. (доктар эканамічных навук; прафесар). Ужыванне падыходу shared governance ў расійскіх універсітэтах: пастаноўка праблемы і напрамкі ўдасканалення [Тэкст] / Н. П. Івашчанка, А. В. Цімафеева, А. А. Энгаватава // Інавацыі. – 2017. – № 9. – С. 105–111. – Бібліягр.: с. 111 (20 назв.). - Мал., табл.
  21. Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Ці магчымы ўніверсітэт 3.0 у Расіі? [Тэкст] / А. А. Карпаў // Сацыялагічныя даследаванні. – 2018. – № 9. – С. 59–70. – Бібліягр.: с. 68-70. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52291607
  22. Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Адукацыя ў адносінах да ісціны [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні філасофіі. – 2019. – № 1. – С. 56–66. – Бібліягр.: с. 64-66. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52742502 
  23. Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Сучасны ўніверсітэт як драйвер эканамічнага росту: мадэлі і місіі [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні эканомікі. – 2017. – № 3. – С. 58–76. – Бібліягр.: с. 73-76 (47 назваў). - Заўв.https://dlib.eastview.com/browse/doc/48450570
  24. Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Універсітэт 3.0 - сацыяльныя місіі і рэальнасць [Тэкст] / А. А. Карпаў // Сацыялагічныя даследаванні. – 2017. – № 9. – С. 114–124. – Бібліягр.: с. 122-123. https://dlib.eastview.com/browse/doc/49434266
  25. Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Універсітэты ў грамадстве ведаў: тэорыя творчых прастор [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні філасофіі. – 2018. – № 1. – С. 17–29. https://dlib.eastview.com/browse/doc/50267498
  26. Каспяровіч, С. А. Аб удасканаленні дзейнасці ўстаноў вышэйшай адукацыі на аснове мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / С. А. Каспяровіч // Вышэйшая школа. – 2018. – № 2. – С. 5–7. – Бібліягр.: с. 7 (5 назв.).
  27. Кіеня, К. А. Канцэпцыя «Універсітэт 3.0» [Тэкст] / К. С. Акрут // К. С. Акрут// Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зборнік навуковых прац / пад агул. рэд. І.Л. Акуліча. - Мінск: А.М. Вараксін, 2020. - С. 79-82. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85277
  28. Кларк, Б.Р. Стварэнне прадпрымальніцкіх універсітэтаў: арганізацыйныя напрамкі трансфармацыі / Б. Р. Кларк; зав. з англ. А. Смірнова; пад рэд. Д. Аляксандрава. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2019. - 237, [1] с. – Бібліягр.: с. - 17 р. 11 к.
  29. Кароль, А. Д. (доктар педагагічных навук; прафесар). "Крэатыўная адукацыя ў рамках канцэпцыі "Універсітэт 3.0": Ад метадалогіі да вопыту рэалізацыі". Круглы стол навукова–тэарэтычнага часопіса Расійскай акадэміі адукацыі «Педагогіка» ў Беларускім дзяржаўным універсітэце [Тэкст] / А. Д. Кароль, Р. С. Базіеў, Н. В. Броўка, В. Л. Жук, А. М. Здрок, Д. Г. Мядзведзеў, Н. І. Марозава, С. В. Снапкоўская // Педагогіка. – 2019. – № 11. – С. 52–93. https://dlib.eastview.com/browse/doc/56622019
  30. Кароль, А. Д. (доктар педагагічных навук; прафесар). Метадалогія, змест і практыка рэалізацыі інавацыйнай адукацыі ў БДУ ў кантэксце Універсітэта 3.0 [Тэкст] / А. Д. Кароль, А. І. Чупрыс, Н. І. Марозава // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 3–7.
  31.  Караткоў, А.В. Стандарты прадпрымальніцкай экасістэмы ўніверсітэта: рэкамендацыі па развіцці прадпрымальніцкай экасістэмы / А. В. Караткоў, М. Р. Зобніна. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2019. - 92, [2] с. – Бібліягр.: с. - 22 р. 31 да.
  32. Кузняцоў, К. Б. Універсітэты 4.0: кропкі росту эканомікі ведаў у Расіі [Тэкст] / К. Б. Кузняцоў, А. А. Энгаватава // Інавацыі. – 2016. – № 5. – С. 3–9. – Бібліягр.: с. 8–9 (31 назв.). - глей.
  33. Макараў, А. В. (прафесар). Дыягнаставанне кампетэнцый студэнтаў [Тэкст]: аналітычны агляд / А. В. Макараў // Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 18–22. – Бібліягр.: с. 22 (13 назв.).
  34. Максімава, Т. Г. Даследаванне змены ролі вядучых універсітэтаў у нацыянальнай інавацыйнай экасістэме пры пераходзе да мадэлі «Універсітэт 4.0».to the University 4.0 Model / Т. Г. Максімава, А. Л. Багданава, Г. М. Броўка // Навука і тэхніка. – 2020. – № 3. – С. 258-266. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=42928447
  35. Маркусенка, Л. М. Універсітэт трэцяга пакалення [Тэкст] / Л. М. Маркусенка// Вышэйшая школа: праблемы і перспектывы : матэрыялы 13–й Міжнар. навук.–метад. канф., Мінск, 20 лют. 2018 г. У 3 ч. Ч. 1. – Мінск: РІВШ, 2018. – С. 173–175. http://elib.bsu.by/handle/123456789/192392
  36. Мадэрнізацыя сістэмы вышэйшай адукацыі: узроўні развіцця інавацыйнай дзейнасці [Тэкст] / В. Л. Васільеў [і інш.] // Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 79–88. – Бібліягр.: с. 87–88 (26 назв.).
  37. Навукова-метадалагічныя аспекты кіравання фарміраваннем і развіццём інавацыйнага асяроддзя "Універсітэта 3.0" / Ю. Г. Аляксееў [і інш.]// Лічбавая трансфармацыя : навукова-практычны часопіс. – 2019. – № 2. – С. 29–35.
  38. Осіпаў, А. Н. (кандыдат тэхнічных навук; дацэнт). Асноўныя напрамкі і перспектывы развіцця навуковай і інавацыйнай дзейнасці БДУІР [Тэкст] / А. М. Осіпаў, Л. С. Станавая // Вышэйшая школа. – 2019. – № 1. – С. 14–18. - 7 фот.
  39. Астальцава, А. (кандыдат эканамічных навук). Бізнес-інкубатар факультэта камерцыі і турыстычнай індустрыі як частка інавацыйнай мадэлі універсітэта 3.0 [Тэкст] / В. Астальцава // Гермес. – 2020. – № 6. – С. 42–44. – Бібліягр.: с. 44 (2 назв.).
  40. Паўлава, І. А. (кандыдат эканамічных навук). Інстытуцыянальныя мадэлі ўніверсітэта ў сацыяльна–эканамічных сістэмах [Тэкст]. Ч. 1 / І. А. Паўлава, Я. А. Манастырны // Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 29–37. – Бібліягр.: с. 36-37 (50 назваў). - Мал., табл.
  41. Паўлава, І. А. (кандыдат эканамічных навук). Інстытуцыянальныя мадэлі ўніверсітэта ў сацыяльна–эканамічных сістэмах [Тэкст]. Ч. 2 / І. А. Паўлава, Я. А. Манастырны // Інавацыі. – 2017. – № 7. – С. 34–41. – Бібліягр.: с. 40-41 (31 назв.). - Мал., табл.
  42. Панкоў, Д.А. (доктар эканамічных навук ; прафесар ; БДЭУ). Асноўныя напрамкі ўдасканалення эканамічнай адукацыі ў кантэксце парадыгмы "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / Д. А. Панкоў // Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XI Міжнароднай навукова–практычнай канферэнцыі, Мінск, 17 мая 2018 г. – Мінск: БДЭУ, 2018. – С. 352–353. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73477
  43. Пашкевіч, В. М. (доктар тэхнічных навук; дацэнт). Рэалізацыя мадэлі "Універсітэт 3.0" у ДУ ВВА "Беларуска-Расійскі ўніверсітэт" [Тэкст] / В. М. Пашкевіч // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 21–23.
  44. Плескачова, Н. М. (кандыдат псіхалагічных навук; дацэнт). Развіццё прадпрымальніцкай місіі ВНУ ў рамках канцэпцыі "Універсітэт 3.0" [Тэкст]: тэндэнцыі і перспектывы / Н. М. Плескачова
    // Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 7–11. – Бібліягр.: с. 11 (9 назв.).
  45. Паваліхіна, Т. І. Аб патэнцыяле гісторыка-эканамічных дысцыплін у рэалізацыі канцэпцыі Універсітэт 3.0. [Тэкст] / Т. І. Паваліхіна// Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XIII Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 1касперовіч4 мая 2020 г. / М-ва адукацыі Рэсп. Беларусь, Беларус. дзярж. экан. ун-т; [рэдкал.: В.Ю. Шуцілін (адк. рэд.) і інш.]. – Мінск: БДЭУ, 2020. – С. 495–496. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83376
  46. Роўба, К. А. Інавацыйная бізнес–мадэль для класічнага ўніверсітэта: стратэгія поспеху як адказ на выклікі сучаснасці [Тэкст] / К. А. Роўба, К. Л. Разава, А. В. Хрышчановіч // Вышэйшая школа. – 2016. – № 4. – С. 9–15. – Бібліягр.: с. 15 (16 назв.).
  47. Раманава Е. А. (кандыдат псіхалагічных навук; дацэнт). На шляху да ўніверсітэта новага пакалення [Тэкст] / К. А. Раманава// Веснік Маскоўскага ўніверсітэта. Серыя 20. Педагагічная адукацыя. – № 2. – 2018. – C. 54–59. https://dlib.eastview.com/browse/doc/51263531
  48. Турлай, І. С. (кандыдат эканамічных навук; дацэнт). Рэалізацыя канцэпцыі "Універсітэт 3.0" у сучаснай эканоміцы [Тэкст] / І. С. Турлай // Новая эканоміка. – 2020. – № 1. – С. 159–162. – Бібліягр.: с. 162 (13 назв.).
  49. Універсітэт 3.0: фарміраванне новых рынкаў і паляванне за талентамі [Тэкст] // Універсітэцкая кніга. - 2017. - № 5 (чэрвень). – С. 74-75.
  50. Чапурэнка, А. Ю. (доктар эканамічных навук; прафесар). Маркс ва ўніверсітэце 3.0? [Тэкст] / А. Ю. Чапурэнка // Сацыялагічныя даследаванні. – 2018. – № 5. – С. 26–34. – Бібліягр.: с. 33-34. https://dlib.eastview.com/browse/doc/51068722
  51. Чмыр, Ю. Ю. (кандыдат эканамічных навук).   Праблемы і асаблівасці фарміравання прадпрымальніцкага патэнцыялу універсітэтаў у Расіі і за мяжой [Тэкст] / Ю. Ю. Чмыр, Н. В. Гурэміна, В. А. Бяляеў // Крэатыўная эканоміка. – 2017. – Т. 11, № 1. – С. 19–28. – Бібліягр. у канцы арт.

Выданні з фонду Нацыянальнай бібліятэкі Беларусі

  1. Вісема, Ёхан Г. Універсітэт трэцяга пакалення: кіраванне універсітэтам у пераходны перыяд: пераклад з англійскай / Ёхан Г. Вісема. - Масква: Ашчадбанк: Алімп-Бізнес, 2016. - 422 с. : глей. ; 22 см. – (Бібліятэка Ашчадбанка ; т. 70). – Пераклад выдання: Towards the third generation university / Johan G. Wissema. Cheltenham, UK ; Northampton, USA: Edward Elgar. - Бібліяграфія: с. 379-383 і ў падрадковых нататках. - Паказальнік: с. 411-422. - 6500 экз. – ISBN 978-5-9693-0296-9 (у вокладцы)
    Дадзеная кніга прадстаўлена ў электронным выглядзе на партале ЛітМір.   https://www.litmir.me/br/?b=571984&p=1#section_1
  2.  Войтаў, І. В. Міжгаліновае супрацоўніцтва Беларускага дзяржаўнага тэхналагічнага ўніверсітэта і профільных прадпрыемстваў Беларусі ў рамках рэалізацыі дарожнай карты мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / І. В. Войтаў, А. Б. Дармешкін, І. В. Каўрус// Вышэйшая тэхнічную адукацыю. – 2019. – Т. 3, № 2. – С. 21–30.
  3.  Войтаў, І. В. Новыя напрамкі навукова-тэхнічнага і адукацыйнага супрацоўніцтва Беларусі і Расіі ў рамках рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / І. В. Войтаў, А. Б. Дармешкін// Расія – Беларусь: 20 гадоў Cаюзнай дзяржаве (адукацыйныя, навукова-даследчыя і сацыягуманітарныя аспекты развіцця расійска-беларускіх адносін): матэрыялы Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі (Магілёў, 21–22 лістапада 2019 года) / [рэдкалегія: М. Я. Лусцянкоў (галоўны рэдактар) і інш.]. – Магілёў, 2019. – С. 63–65.
  4.  Грышкевіч, А. В. Метадалогія і прынцыпы распрацоўкі канцэпцыі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / А. В. Грышкевіч, В. П. Старжынскі// Навуковыя працы Рэспубліканскага інстытута вышэйшай школы. - 2019. - Вып. 18. – С. 352–359.
  5. Калачова, І. І. Універсітэт 3.0: місія гуманітарыяў у святле новых выклікаў ХХI стагоддзя [Тэкст] / І. І. Калачова// Мазыршчына: людзі, падзеі, час : матэрыялы Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мазыр, 18–19 мая 2018 г. / [рэдкалегія: Л. В. Гаўрылавец (адказны рэдактар) і інш.]. – Мазыр, 2018. – С.44–48.
  6. Каралёў, М. Г. Развіццё эканомікі ведаў: новыя выклікі для сістэмы адукацыі [Тэкст] / Каралёў М. Г.// Веснік Віцебскага дзяржаўнага медыцынскага ўніверсітэта. – 2019. – Т. 18, № 6. – С. 101–102.
  7. Лазіцкі, В. Л. Выкарыстанне патэнцыялу STEM-адукацыі ў рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / В. Л. Лазіцкі// Адукацыя і выхаванне. – 2019. – № 11. – С. 51–58.
  8. Шчасны, А. Т. Удасканаленне сістэмы забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу на аснове мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / Шчасны А. Т., Канявалава Н. Ю., Гарадзецкая І. В. // Веснік Віцебскага дзяржаўнага медыцынскага ўніверсітэта. – 2019. – Т. 18, № 6. – С. 87–88.

КіберЛенінка - навуковая электронная бібліятэка адкрытага доступу

  1. Davlyatova, G. M. Economic perspectives of using the model "University 3.0" in the education system of Uzbekistan / G. M. Davlyatova, S. H. Abdullaeva [Электронны рэсурс] //  Эканоміка і бізнэс: тэорыя і практыка. – 2020. – Вып. 2-1 (60). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/economic-perspectives-of-using-the-model-university-3-0-in-the-education-system-of-uzbekistan. - Дата доступу: 16.12.2020.
  2.  Алтухова, А. В. Выкарыстанне вынікаў інтэлектуальнай дзейнасці ў навучальным працэсе [Электронны рэсурс] / А. В. Алтухова // Веснік РЭА ім. Г. В. Пляханава. - 2018. - № 4 (100). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-rezultatov-intellektualnoy-deyatelnosti-v-uchebnom-protsesse. - Дата доступу: 16.01.2020.
  3.  Ангелава, А. Д. Адукацыя 3.0 і псіхалагічныя аспекты яго праявы як дзейнасна - матывацыйны працэс / А. Д. Ангелава, І. Г. Паноў [Электронны рэсурс] //  Балканска навуковы агляд. - 2020. - Т. 4, № 1 (7). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/obrazovanie-3-0-i-psihologicheskie-aspekty-ego-proyavleniya-kak-deyatelnostno-motivatsionnyy-protsess. – Дата доступу: 16.12.2020
  4. Балашоў, А. І. Каштоўнасна-арыентаваная мадэль кошту адукацыйных праграм у парадыгме "Універсітэт 3. 0" [Электронны рэсурс] / А. І. Балашоў, А. А. Барабанаў, А. А. Васільева, А. І. Лушын / / ІТС. - 2019. -№ 1 (94). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/tsennostno-orientirovannaya-model-stoimosti-obrazovatelnyh-programm-v-paradigme-universitet-3-0. - Дата доступу: 16.01.2020.
  5. Баркоў, А. В. «Універсітэт 3. 0»: прававая мадэль удзелу ВНУ ў інавацыйным прадпрымальніцтве [Электронны рэсурс] / А. В. Баркоў, Я. С. Грышына // Веснік Балтыйскага федэральнага ўніверсітэта ім. І. Канта. Сяр. Гуманітарныя і грамадскія навукі. - 2017. - № 3. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/universitet-3-0-pravovaya-model-uchastiya-vuza-v-innovatsionnom-predprinimatelstve. - Дата доступу: 16.01.2020.
  6.  Бабылёў, Г. В. Фарміраванне напрамкі развіцця рэгіянальнай ВНУ як Універсітэта 3.0 [Электронны рэсурс] / Бабылёў Г. В. // Інтэрэкспа Геа-Сібір. - 2019. - № 1. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-napravleniya-razvitiya-regionalnogo-vuza-kak-universiteta-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  7. Войтаў, І. В. БДТУ у сістэме "навука - тэхналогіі - інавацыі" Рэспублікі Беларусь [Электронны рэсурс] / І. В. Войтаў, В. Б. Дармешкін, І. В. Каўрус, М. В. Дзядзенка // Працы БДТУ . Сяр. 5, Эканоміка і кіраванне. - 2018. - № 2 (214). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/bgtu-v-sisteme-nauka-tehnologii-innovatsii-respubliki-belarus. - Дата доступу: 16.01.2020.
  8. Гапсаламаў, А. Р. Сучасныя трэнды развіцця адукацыйнай сістэмы: адукацыя 3.0 [Электронны рэсурс] / А. Р. Гапсаламаў, Л. М. Талыпава, Л. І. Галяува, Т. А. Авяр'янава // Свет навукі. Педагогіка і псіхалогія. - 2018. - № 2. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-trendy-razvitiya-obrazovatelnoy-sistemy-obrazovanie-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  9. Геталава, Л. А. Сучасныя інавацыі ў адукацыі: ад тэорыі да практыкі [Электронны рэсурс] / Л. А. Геталава // Праблемы педагогікі. - 2017. - № 8 (31). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-innovatsii-v-obrazovanii-ot-teorii-k-praktike.- Дата доступу: 15.01.2020.
  10. Гмырак, В. Арганізацыя маркетынгу і продажаў ва ўніверсітэцкім тэхнапарку [Электронны рэсурс] / В. Гмырак., Н. Тамашэвіч // Навука і інавацыі. - 2018. - № 183. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/organizatsiya-marketinga-i-prodazh-v-universitetskom-tehnoparke. - Дата доступу: 16.01.2020.
  11.  Галіцына, І. М. Адукацыя 4.0 у падрыхтоўцы сучасных спецыялістаў [Электронны рэсурс] / І. М. Галіцына //  Адукацыйныя тэхналогіі і грамадства. – 2020. – Т. 23, № 1. – Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/obrazovanie-4-0-v-podgotovke-sovremennyh-spetsialistov.- Дата доступу: 16.12.2020.
  12. Дзіеў, В. С. Кіраванне ўніверсітэтам ва ўмовах акадэмічнага капіталізму: іерархія ці сетка? [Электронны рэсурс] / В. С. Дзіеў // Ідэі і ідэалы. - 2017. - № 1 (31). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/upravlenie-universitetom-v-usloviyah-akademicheskogo-kapitalizma-ierarhiya-ili-set. - Дата доступу: 16.01.2020.
  13. Яфімаў, В. С. Універсітэт 4. 0: філасофска-метадалагічны аналіз [Электронны рэсурс] / В. С. Яфімаў, А. В. Лапцева // Універсітэцкае кіраванне: практыка і аналіз. - 2017. - № 1 (107). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/universitet-4-0-filosofsko-metodologicheskiy-analiz. - Дата доступу: 15.01.2020.
  14. Кадушка, Р. В. Метад супрацоўніцтва як эфектыўная тэхналогія навучання замежнай мове ва Універсітэце 3.0 [Электронны рэсурс] / Р. В. Кадушка // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/metod-sotrudnichestva-kak-effektivnaya-tehnologiya-obucheniya-inostrannomu-yazyku-v-universitete-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  15. Каменеў, Р. В. Высокія тэхналогіі і трансфармацыя сістэмы адукацыі: канструктыўнасць і дэструктыўнасць [Электронны рэсурс] / Р. В. Каменеў, В. В. Крашаніннікаў, Фарніка Маржанна, М. А. Абрамава // Веснік НДПУ. - 2018. - № 6. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/vysokie-tehnologii-i-transformatsiya-sistemy-obrazovaniya-konstruktivnost-i-destruktivnost. - Дата доступу: 16.01.2020.
  16. Кіцай, Ю. А. Асаблівасці рэалізацыі канцэпцыі прадпрымальніцкага універсітэта ў Расіі [Электронны рэсурс] / Ю. А. Кіцай // Інтэрактыўная навука. - 2017. - № 20. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-realizatsii-kontseptsii-predprinimatelskogo-universiteta-v-rossii. - Дата доступу: 15.01.2020.
  17. Кудраўцава, С. С. Прафесійнае адукацыю ў тэхнічных ВНУ на аснове мадэлі Універсітэта 3. 0 - падыход лічбавай эканомікі [Электронны рэсурс] / С. С. Кудраўцава // Адукацыя і праблемы развіцця грамадства. - 2018. - № 1 (5). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/professionalnoe-obrazovanie-v-tehnicheskih-vuzah-na-osnove-modeli-universiteta-3-0-podhod-tsifrovoy-ekonomiki. - Дата доступу: 15.01.2020.
  18. Кузняцоў, К. Б. «Універсітэты 4. 0»: кропкі росту эканомікі ведаў у Расіі [Электронны рэсурс] / К. Б. Кузняцоў, А. А. Энгаватава // Інавацыі. - 2016. - № 5 (211). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/universitety-4-0-tochki-rosta-ekonomiki-znaniy-v-rossii. - Дата доступу: 16.01.2020.
  19. Нарыманава, В. В. Канцэпцыя Універсітэт 3. 0: перспектывы рэалізацыі ў Расіі ва ўмовах новай тэхналагічнай рэвалюцыі [Электронны рэсурс] / А. В. Нарыманава // Асоба ў свеце, які змяняецца: здароўе, адаптацыя, развіццё. - 2019. - № 2 (25). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/kontseptsiya-universitet-3-0-perspektivy-realizatsii-v-rossii-v-usloviyah-novoy-tehnologicheskoy-revolyutsii. - Дата доступу: 15.01.2020.
  20. Няборскі, А. В. Рэканструяванне мадэлі універсітэта: пераход да фармату 4.0 [Электронны рэсурс] // А. В. Неборскі / Свет навукі. Педагогіка і псіхалогія. - 2017. - № 4. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/rekonstruirovanie-modeli-universiteta-perehod-k-formatu-4-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  21. Самарцаў, С. Б. Рэфлексія парадыгмы бесперапыннай адукацыі ва Універсітэце 3.0 [Электронны рэсурс] / С. Б. Самарцаў // Веснік беларуска-Расійскага ўніверсітэта. - 2020. - № 2 (14). – Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/refleksiya-paradigmy-nepreryvnogo-obrazovaniya-v-universitete-3-0. – Дата доступу: 16.12.2020
  22.  Сярова, В. А. Раздзяржаўленне сацыяльнай сферы і праблемы рэалізацыі канцэпцыі прадпрымальніцкага ўніверсітэта ў Расіі [Электронны рэсурс] / А. А. Сярова, Ю. А. Кіцай // Веснік Пермскага ўніверсітэта. Юрыдычныя навукі. - 2017. - № 4 (38). - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/razgosudarstvlenie-sotsialnoy-sfery-i-problemy-realizatsii-kontseptsii-predprinimatelskogo-universiteta-v-rossii. - Дата доступу: 15.01.2020.
  23. Цітарэнка, Л. Г. Прыярытэты адукацыі і задачы мадэрнізацыі [Электронны рэсурс] / Л. Г. Цітарэнка // Вялікая Еўразія: развіццё, бяспека, супрацоўніцтва. - 2019. - № 2. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/prioritety-obrazovaniya-i-zadachi-modernizatsii. - Дата доступу: 16.01.2020.
  24. Цэркоўскі, А. Л. Фарміраванне канкурэнтаздольнасці студэнта як умова паспяховай рэалізацыі мадэлі «Універсітэт 3.0» [Электронны рэсурс] / А. Л. Царкоўскі // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-konkurentosposobnosti-studenta-kak-uslovie-uspeshnoy-realizatsii-modeli-universitet-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  25. Фадзееў, А. С. Мадэль Універсітэта 4.0 [Электронны рэсурс] / А. С. Фадзееў, А. А. Змееў, Т. Т. Газізаў //  Навукова-педагагічны агляд. Pedagogical Review. - 2020. - № 2 (30). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/model-universiteta-4-0. - Дата доступу: 16.12.2020.
  26. Чарняўская, В. Я. Корпусна-арыентаваны дыскурсіўны аналіз ідэнтычнасці расійскага Універсітэта 3. 0 [Электронны рэсурс] / В. Я. Чарняўская // Веснік Томскага дзяржаўнага ўніверсітэта. Філалогія. - 2019. - № 58. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/korpusno-orientirovannyy-diskursivnyy-analiz-identichnosti-rossiyskogo-universiteta-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  27. Шустаў, Д. А. Роля сацыяльных сетак у прасоўванні паслуг універсітэта, перспектывы іх манетызацыі [Электронны рэсурс] / Д. А. Шустаў, Г. Г. Сінькоў // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/rol-sotsialnyh-setey-v-prodvizhenii-uslug-universiteta-perspektivy-ih-monetizatsii. - Дата доступу: 16.01.2020.
  28.  Шчасны, А. Т. Удасканаленне сістэмы забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу на аснове мадэлі «Універсітэт 3.0» [Электронны рэсурс] / А. Т. Шчасны, Н. Ю. Канявалава, І. В. Гарадзецкая // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/sovershenstvovanie-sistemy-obespecheniya-kachestva-obrazovatelnogo-protsessa-na-osnove-modeli-universitet-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
  29. Шчаўкуноў, М. Д. Універсітэты новага пакалення [Электронны рэсурс] / М. Д. Шчаўкуноў // ВЭПС. - 2017. - № 1. - Рэжым доступу:  https://cyberleninka.ru/article/n/universitety-novogo-pokoleniya. - Дата доступу: 15.01.2020.

Белорусский государственный университет культуры и искусств Белорусская медицинская академия последипломного образования Белорусский государственный медицинский университет Витебская ордена «Знак Почёта» государственная академия ветеринарной медицины Брестский государственный технический университет Брестский государственный университет имени А.С.Пушкина Витебский государственный ордена Дружбы народов медицинский университет Гомельский государственный университет имени П.О.Сухого Гродненский государственный аграрный университет Гродненский государственный медицинский университет Гродненский государственный университет имени Я.Купалы Могилёвский государственный университет продовольствия Мозырский государственный педагогический университет им. И.П. Шамякина Университет гражданской защиты МЧС РБ Могилевский институт МВД Академия управления при Президенте Республики Беларусь