Бібліяграфія
СПІС ВЫДАННЯЎ ПА ТЭМЕ "УНІВЕРСІТЭТ 3.0"
У спісе прадстаўлены бібліяграфічныя апісанні кніг, навуковых артыкулаў са зборнікаў матэрыялаў канферэнцый і перыядычных выданняў, якія знаходзяцца ў фондзе бібліятэкі БДЭУ і Нацыянальнай бібліятэкі Беларусі. Храналагічны ахоп: 2016–2020 гг. Спіс сфарміраваны ў алфавіце аўтараў і загалоўкаў.
Выданні з фонду бібліятэкі БДЭУ
- Budyldina, N. A. (PhD student; Leading Analyst an Centre for Applied Research and Development). Entrepreneurial universities in less innovative regions: problems and solutions [Тэкст] / N. A. Budyldina, E. M. Rogova// Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 73–78. – Бібліягр.: с. 77–78 (22 назв.). - Мал., табл.
- Glukhov, V. V. (grand PhD im economic sciences; full professor; vice–rector). Principles of organization of smart–university at personnel training for "industry 4.0" [Тэкст] / V. V. Glukhov, L. Papich, N. O. Vasetskaya// Інавацыі. – 2017. – № 11. – С. 83–87. – Бібліягр.: с. 86-87 (15 назваў). - Мал.
- Trifonova, N. V. (candidate of Economic Sciences; Associate Professor). The innovative aspect of collaboration between universities and industry [Текст] / N. V. Trifonova, I. S. Vardanyan, A. A. Melnikova// Інавацыі. – 2017. – № 3. – С. 47–50. – Бібліягр.: с. 50 (8 назв.). - Мал., табл.
- Yatsevich, N. Youth and entrepreneurship: basis of creation of university 3.0 / N. Yatsevich, I. Trusevich, L. Kaznachevskaya // Спажывецкая кааперацыя. – 2018. – № 4. – С. 18–22. – Бібліягр.: с. 22 (2 назв.). https://www.elibrary.ru/item.asp?id=36668278
- Адрыянава, А. В. Аб наступствах рэформаў у сферы адукацыі (па выніках канферэнцыі «Адукацыя: моладзь, канкурэнтаздольнасць») [Тэкст] / А. В. Адрыянава, В. А. Давыдзенка, Г. Ф. Рамашкіна // Сацыялагічныя даследаванні. – 2019. – № 1. – С. 150–152. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52885413
- Багранцава, А. П. (кандыдат тэхнічны навук; дацэнт). Беларускі гандлёва-эканамічны ўніверсітэт спажывецкай кааперацыі на шляху да фармату "Універсітэт 3.0" / А. П. Багранцава // Спажывецкая кааперацыя. – 2019. – № 3. – С. 16–19. – Бібліягр.: с. 19 (5 назв.).
- Богуш, В. А. (доктар фізіка-матэматычных навук; прафесар). Асаблівасці рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" і развіцця інавацыйнай інфраструктуры БДУІР [Тэкст] / В. А. Богуш // Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 3–6. – Бібліягр.: с. 6 (9 назв.).Бондар, А. В. (доктар эканамічных навук; прафесар). Прадпрымальніцкі ўніверсітэт як пункт росту эканомікі ведаў [Тэкст] / А. В. Бондар, П. А. Ліс, В. І. Сліж // Беларускі эканамічны часопіс. – 2018. – № 4. – С. 105–122. – Бібліягр.: с. 120–122 (20 назв.).
- Боўэн, У.Г. Вышэйшая адукацыя ў лічбавую эпоху / У. Г. Боўэн, К. Э. Лэк; зав. з англ. Д. Кралечкіна; папярэдніч. К.М. Гатры. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 222 с. – Бібліягр.: с. - 17 р. 16 да.
- Быкаў, А. А. (доктар эканамічных навук; прафесар). Фарміраванне мадэлі прадпрымальніцкага ўніверсітэта на базе БДЭУ [Тэкст] / А. А. Быкаў, В. Ю. Шуцілін
// Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 15–20. – Бібліёг.: с. 20 (7 назв.).Уплыў тэхнаполісаў на развіццё прадпрымальніцкіх універсітэтаў [Тэкст] / К. І. Хегай [і інш.] // ЭКА. – 2017. – № 10. – С. 165–172. https://dlib.eastview.com/browse/publication/7025/udb/4 - Войтаў, І. В. (доктар тэхнічных навук). Фарміраванне і рэалізацыя канцэпцыі Універсітэта 3.0 у Беларускім дзяржаўным тэхналагічным універсітэце [Тэкст] / І. В. Войтаў // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 12–14.
- Вараб'ёва, І.І. (кандыдат эканамічных навук ; дацэнт ; БДЭУ). Прадпрымальніцкі ўніверсітэт: сутнасць і асноўныя рысы [Тэкст] / І. І. Вараб'ёва
// Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XI Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 17 мая 2018 г. – Мінск : БДЭУ, 2018 – С. 97–98. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73396 - Гайгер, Р. Л. Веды і грошы. Навукова-даследчыя універсітэты і парадоксы рынку / Р. Л. Гайгер; зав. з англ. Ірыны Дзягілевай; [навук. рэд. перакладу Антон Рабаў]. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 405, [1] с. : глей. – (Бібліятэка часопіса "Пытанні адукацыі"). – Бібліягр. у падрадкоў. заўваж. - ISBN 978-5-7598-1222-7: 15 р. 96 да.
- Галікян, Г. Э. (кандыдат філасофскіх навук). Праблема і перспектывы інтэрнацыяналізацыі вышэйшай адукацыі [Тэкст] / Г. Э. Галікян // Alma mater. – 2017. – № 11. – С. 17–20. – Бібліягр.: с. 20. https://dlib.eastview.com/browse/doc/50067708
- Галаўко, Н. В. (доктар філасофскіх навук; прафесар). Універсітэт трэцяга пакалення [Тэкст]: Б. Кларк і Й. Уісема / Н. В. Галаўко, А. В. Зіневіч, А. А. Рузанкіна // Вышэйшая адукацыя ў Расіі. - 2016. - № 8/9. – С. 40-47. – Бібліягр.: с. 45-46 (10 назв.).
- Грэйф, А. Інстытуты і шлях да сучаснай эканомікі. Урокі сярэднявечнага гандлю / А. Грэйф; зав. з англ. І. Кушнарова; уступ. ст. М. Юдкевіч. – 2–е выд. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2018. - 531, [1] с. – Бібліягр.: с. - 27 р. 51 да.
- Грышына, А. А. (доктар эканамічных навук). Выкарыстанне вынікаў інтэлектуальнай дзейнасці ў прадпрымальніцкім універсітэце [Тэкст] / Грышына В. А., Заўялава Н. Б. // Расійскае прадпрымальніцтва. – 2017. – Т. 18, № 3. – С. 389–398. – Бібліягр.: с. 397 (12 назв.).
- Ежэль, А. В. Універсітэт 3.0 як інструмент прадпрымальніцкай актыўнасці ў «эканоміцы ведаў» [Тэкст] / А. В. Ежэль // Веснік Беларускага дзяржаўнага эканамічнага ўніверсітэта. – 2020. – № 5 – C. 36–42. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85009
- Заякіна, Р. А. (кандыдат філасофскіх навук; дацэнт). Тапалогія прадпрымальніцкага ўніверсітэта [Тэкст]: статычная дэскрыптыўная мадэль / Р. А. Заякіна // Вышэйшая адукацыя ў Расіі. – 2017. – № 7. – С. 69–78.
- Ібатаў, М. К. (доктар тэхнічных навук). Інавацыйныя аспекты станаўлення прадпрымальніцкіх універсітэтаў у кантэксце глабалізацыі вышэйшай адукацыі [Тэкст] / М. К. Ібат, Ю. Н. Пак // Alma mater. – 2017. – № 11. – С. 10–16. – Бібліягр.: с. 16. - 1 мал. https://dlib.eastview.com/browse/publication/7005/udb/4
- Івашчанка, Н. П. (доктар эканамічных навук; прафесар). Ужыванне падыходу shared governance ў расійскіх універсітэтах: пастаноўка праблемы і напрамкі ўдасканалення [Тэкст] / Н. П. Івашчанка, А. В. Цімафеева, А. А. Энгаватава // Інавацыі. – 2017. – № 9. – С. 105–111. – Бібліягр.: с. 111 (20 назв.). - Мал., табл.
- Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Ці магчымы ўніверсітэт 3.0 у Расіі? [Тэкст] / А. А. Карпаў // Сацыялагічныя даследаванні. – 2018. – № 9. – С. 59–70. – Бібліягр.: с. 68-70. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52291607
- Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Адукацыя ў адносінах да ісціны [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні філасофіі. – 2019. – № 1. – С. 56–66. – Бібліягр.: с. 64-66. https://dlib.eastview.com/browse/doc/52742502
- Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Сучасны ўніверсітэт як драйвер эканамічнага росту: мадэлі і місіі [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні эканомікі. – 2017. – № 3. – С. 58–76. – Бібліягр.: с. 73-76 (47 назваў). - Заўв.https://dlib.eastview.com/browse/doc/48450570
- Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Універсітэт 3.0 - сацыяльныя місіі і рэальнасць [Тэкст] / А. А. Карпаў // Сацыялагічныя даследаванні. – 2017. – № 9. – С. 114–124. – Бібліягр.: с. 122-123. https://dlib.eastview.com/browse/doc/49434266
- Карпаў, А. О. (доктар філасофскіх навук; кандыдат фізіка-матэматычных навук). Універсітэты ў грамадстве ведаў: тэорыя творчых прастор [Тэкст] / А. А. Карпаў // Пытанні філасофіі. – 2018. – № 1. – С. 17–29. https://dlib.eastview.com/browse/doc/50267498
- Каспяровіч, С. А. Аб удасканаленні дзейнасці ўстаноў вышэйшай адукацыі на аснове мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / С. А. Каспяровіч // Вышэйшая школа. – 2018. – № 2. – С. 5–7. – Бібліягр.: с. 7 (5 назв.).
- Кіеня, К. А. Канцэпцыя «Універсітэт 3.0» [Тэкст] / К. С. Акрут // К. С. Акрут// Мэнэджмент і маркетынг: вопыт і праблемы: зборнік навуковых прац / пад агул. рэд. І.Л. Акуліча. - Мінск: А.М. Вараксін, 2020. - С. 79-82. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/85277
- Кларк, Б.Р. Стварэнне прадпрымальніцкіх універсітэтаў: арганізацыйныя напрамкі трансфармацыі / Б. Р. Кларк; зав. з англ. А. Смірнова; пад рэд. Д. Аляксандрава. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2019. - 237, [1] с. – Бібліягр.: с. - 17 р. 11 к.
- Кароль, А. Д. (доктар педагагічных навук; прафесар). "Крэатыўная адукацыя ў рамках канцэпцыі "Універсітэт 3.0": Ад метадалогіі да вопыту рэалізацыі". Круглы стол навукова–тэарэтычнага часопіса Расійскай акадэміі адукацыі «Педагогіка» ў Беларускім дзяржаўным універсітэце [Тэкст] / А. Д. Кароль, Р. С. Базіеў, Н. В. Броўка, В. Л. Жук, А. М. Здрок, Д. Г. Мядзведзеў, Н. І. Марозава, С. В. Снапкоўская // Педагогіка. – 2019. – № 11. – С. 52–93. https://dlib.eastview.com/browse/doc/56622019
- Кароль, А. Д. (доктар педагагічных навук; прафесар). Метадалогія, змест і практыка рэалізацыі інавацыйнай адукацыі ў БДУ ў кантэксце Універсітэта 3.0 [Тэкст] / А. Д. Кароль, А. І. Чупрыс, Н. І. Марозава // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 3–7.
- Караткоў, А.В. Стандарты прадпрымальніцкай экасістэмы ўніверсітэта: рэкамендацыі па развіцці прадпрымальніцкай экасістэмы / А. В. Караткоў, М. Р. Зобніна. - Масква: Выдавецкі дом Вышэйшай школы эканомікі, 2019. - 92, [2] с. – Бібліягр.: с. - 22 р. 31 да.
- Кузняцоў, К. Б. Універсітэты 4.0: кропкі росту эканомікі ведаў у Расіі [Тэкст] / К. Б. Кузняцоў, А. А. Энгаватава // Інавацыі. – 2016. – № 5. – С. 3–9. – Бібліягр.: с. 8–9 (31 назв.). - глей.
- Макараў, А. В. (прафесар). Дыягнаставанне кампетэнцый студэнтаў [Тэкст]: аналітычны агляд / А. В. Макараў // Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 18–22. – Бібліягр.: с. 22 (13 назв.).
- Максімава, Т. Г. Даследаванне змены ролі вядучых універсітэтаў у нацыянальнай інавацыйнай экасістэме пры пераходзе да мадэлі «Універсітэт 4.0».to the University 4.0 Model / Т. Г. Максімава, А. Л. Багданава, Г. М. Броўка // Навука і тэхніка. – 2020. – № 3. – С. 258-266. https://www.elibrary.ru/item.asp?id=42928447
- Маркусенка, Л. М. Універсітэт трэцяга пакалення [Тэкст] / Л. М. Маркусенка// Вышэйшая школа: праблемы і перспектывы : матэрыялы 13–й Міжнар. навук.–метад. канф., Мінск, 20 лют. 2018 г. У 3 ч. Ч. 1. – Мінск: РІВШ, 2018. – С. 173–175. http://elib.bsu.by/handle/123456789/192392
- Мадэрнізацыя сістэмы вышэйшай адукацыі: узроўні развіцця інавацыйнай дзейнасці [Тэкст] / В. Л. Васільеў [і інш.] // Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 79–88. – Бібліягр.: с. 87–88 (26 назв.).
- Навукова-метадалагічныя аспекты кіравання фарміраваннем і развіццём інавацыйнага асяроддзя "Універсітэта 3.0" / Ю. Г. Аляксееў [і інш.]// Лічбавая трансфармацыя : навукова-практычны часопіс. – 2019. – № 2. – С. 29–35.
- Осіпаў, А. Н. (кандыдат тэхнічных навук; дацэнт). Асноўныя напрамкі і перспектывы развіцця навуковай і інавацыйнай дзейнасці БДУІР [Тэкст] / А. М. Осіпаў, Л. С. Станавая // Вышэйшая школа. – 2019. – № 1. – С. 14–18. - 7 фот.
- Астальцава, А. (кандыдат эканамічных навук). Бізнес-інкубатар факультэта камерцыі і турыстычнай індустрыі як частка інавацыйнай мадэлі універсітэта 3.0 [Тэкст] / В. Астальцава // Гермес. – 2020. – № 6. – С. 42–44. – Бібліягр.: с. 44 (2 назв.).
- Паўлава, І. А. (кандыдат эканамічных навук). Інстытуцыянальныя мадэлі ўніверсітэта ў сацыяльна–эканамічных сістэмах [Тэкст]. Ч. 1 / І. А. Паўлава, Я. А. Манастырны // Інавацыі. – 2017. – № 6. – С. 29–37. – Бібліягр.: с. 36-37 (50 назваў). - Мал., табл.
- Паўлава, І. А. (кандыдат эканамічных навук). Інстытуцыянальныя мадэлі ўніверсітэта ў сацыяльна–эканамічных сістэмах [Тэкст]. Ч. 2 / І. А. Паўлава, Я. А. Манастырны // Інавацыі. – 2017. – № 7. – С. 34–41. – Бібліягр.: с. 40-41 (31 назв.). - Мал., табл.
- Панкоў, Д.А. (доктар эканамічных навук ; прафесар ; БДЭУ). Асноўныя напрамкі ўдасканалення эканамічнай адукацыі ў кантэксце парадыгмы "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / Д. А. Панкоў // Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XI Міжнароднай навукова–практычнай канферэнцыі, Мінск, 17 мая 2018 г. – Мінск: БДЭУ, 2018. – С. 352–353. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/73477
- Пашкевіч, В. М. (доктар тэхнічных навук; дацэнт). Рэалізацыя мадэлі "Універсітэт 3.0" у ДУ ВВА "Беларуска-Расійскі ўніверсітэт" [Тэкст] / В. М. Пашкевіч // Вышэйшая школа. – 2018. – № 6. – С. 21–23.
- Плескачова, Н. М. (кандыдат псіхалагічных навук; дацэнт). Развіццё прадпрымальніцкай місіі ВНУ ў рамках канцэпцыі "Універсітэт 3.0" [Тэкст]: тэндэнцыі і перспектывы / Н. М. Плескачова
// Вышэйшая школа. – 2019. – № 2. – С. 7–11. – Бібліягр.: с. 11 (9 назв.). - Паваліхіна, Т. І. Аб патэнцыяле гісторыка-эканамічных дысцыплін у рэалізацыі канцэпцыі Універсітэт 3.0. [Тэкст] / Т. І. Паваліхіна// Эканамічны рост Рэспублікі Беларусь: глабалізацыя, інавацыйнасць, устойлівасць : матэрыялы XIII Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мінск, 1касперовіч4 мая 2020 г. / М-ва адукацыі Рэсп. Беларусь, Беларус. дзярж. экан. ун-т; [рэдкал.: В.Ю. Шуцілін (адк. рэд.) і інш.]. – Мінск: БДЭУ, 2020. – С. 495–496. http://edoc.bseu.by:8080/handle/edoc/83376
- Роўба, К. А. Інавацыйная бізнес–мадэль для класічнага ўніверсітэта: стратэгія поспеху як адказ на выклікі сучаснасці [Тэкст] / К. А. Роўба, К. Л. Разава, А. В. Хрышчановіч // Вышэйшая школа. – 2016. – № 4. – С. 9–15. – Бібліягр.: с. 15 (16 назв.).
- Раманава Е. А. (кандыдат псіхалагічных навук; дацэнт). На шляху да ўніверсітэта новага пакалення [Тэкст] / К. А. Раманава// Веснік Маскоўскага ўніверсітэта. Серыя 20. Педагагічная адукацыя. – № 2. – 2018. – C. 54–59. https://dlib.eastview.com/browse/doc/51263531
- Турлай, І. С. (кандыдат эканамічных навук; дацэнт). Рэалізацыя канцэпцыі "Універсітэт 3.0" у сучаснай эканоміцы [Тэкст] / І. С. Турлай // Новая эканоміка. – 2020. – № 1. – С. 159–162. – Бібліягр.: с. 162 (13 назв.).
- Універсітэт 3.0: фарміраванне новых рынкаў і паляванне за талентамі [Тэкст] // Універсітэцкая кніга. - 2017. - № 5 (чэрвень). – С. 74-75.
- Чапурэнка, А. Ю. (доктар эканамічных навук; прафесар). Маркс ва ўніверсітэце 3.0? [Тэкст] / А. Ю. Чапурэнка // Сацыялагічныя даследаванні. – 2018. – № 5. – С. 26–34. – Бібліягр.: с. 33-34. https://dlib.eastview.com/browse/doc/51068722
- Чмыр, Ю. Ю. (кандыдат эканамічных навук). Праблемы і асаблівасці фарміравання прадпрымальніцкага патэнцыялу універсітэтаў у Расіі і за мяжой [Тэкст] / Ю. Ю. Чмыр, Н. В. Гурэміна, В. А. Бяляеў // Крэатыўная эканоміка. – 2017. – Т. 11, № 1. – С. 19–28. – Бібліягр. у канцы арт.
Выданні з фонду Нацыянальнай бібліятэкі Беларусі
- Вісема, Ёхан Г. Універсітэт трэцяга пакалення: кіраванне універсітэтам у пераходны перыяд: пераклад з англійскай / Ёхан Г. Вісема. - Масква: Ашчадбанк: Алімп-Бізнес, 2016. - 422 с. : глей. ; 22 см. – (Бібліятэка Ашчадбанка ; т. 70). – Пераклад выдання: Towards the third generation university / Johan G. Wissema. Cheltenham, UK ; Northampton, USA: Edward Elgar. - Бібліяграфія: с. 379-383 і ў падрадковых нататках. - Паказальнік: с. 411-422. - 6500 экз. – ISBN 978-5-9693-0296-9 (у вокладцы)
Дадзеная кніга прадстаўлена ў электронным выглядзе на партале ЛітМір. https://www.litmir.me/br/?b=571984&p=1#section_1 - Войтаў, І. В. Міжгаліновае супрацоўніцтва Беларускага дзяржаўнага тэхналагічнага ўніверсітэта і профільных прадпрыемстваў Беларусі ў рамках рэалізацыі дарожнай карты мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / І. В. Войтаў, А. Б. Дармешкін, І. В. Каўрус// Вышэйшая тэхнічную адукацыю. – 2019. – Т. 3, № 2. – С. 21–30.
- Войтаў, І. В. Новыя напрамкі навукова-тэхнічнага і адукацыйнага супрацоўніцтва Беларусі і Расіі ў рамках рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / І. В. Войтаў, А. Б. Дармешкін// Расія – Беларусь: 20 гадоў Cаюзнай дзяржаве (адукацыйныя, навукова-даследчыя і сацыягуманітарныя аспекты развіцця расійска-беларускіх адносін): матэрыялы Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі (Магілёў, 21–22 лістапада 2019 года) / [рэдкалегія: М. Я. Лусцянкоў (галоўны рэдактар) і інш.]. – Магілёў, 2019. – С. 63–65.
- Грышкевіч, А. В. Метадалогія і прынцыпы распрацоўкі канцэпцыі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / А. В. Грышкевіч, В. П. Старжынскі// Навуковыя працы Рэспубліканскага інстытута вышэйшай школы. - 2019. - Вып. 18. – С. 352–359.
- Калачова, І. І. Універсітэт 3.0: місія гуманітарыяў у святле новых выклікаў ХХI стагоддзя [Тэкст] / І. І. Калачова// Мазыршчына: людзі, падзеі, час : матэрыялы Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, Мазыр, 18–19 мая 2018 г. / [рэдкалегія: Л. В. Гаўрылавец (адказны рэдактар) і інш.]. – Мазыр, 2018. – С.44–48.
- Каралёў, М. Г. Развіццё эканомікі ведаў: новыя выклікі для сістэмы адукацыі [Тэкст] / Каралёў М. Г.// Веснік Віцебскага дзяржаўнага медыцынскага ўніверсітэта. – 2019. – Т. 18, № 6. – С. 101–102.
- Лазіцкі, В. Л. Выкарыстанне патэнцыялу STEM-адукацыі ў рэалізацыі мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / В. Л. Лазіцкі// Адукацыя і выхаванне. – 2019. – № 11. – С. 51–58.
- Шчасны, А. Т. Удасканаленне сістэмы забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу на аснове мадэлі "Універсітэт 3.0" [Тэкст] / Шчасны А. Т., Канявалава Н. Ю., Гарадзецкая І. В. // Веснік Віцебскага дзяржаўнага медыцынскага ўніверсітэта. – 2019. – Т. 18, № 6. – С. 87–88.
КіберЛенінка - навуковая электронная бібліятэка адкрытага доступу
- Davlyatova, G. M. Economic perspectives of using the model "University 3.0" in the education system of Uzbekistan / G. M. Davlyatova, S. H. Abdullaeva [Электронны рэсурс] // Эканоміка і бізнэс: тэорыя і практыка. – 2020. – Вып. 2-1 (60). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/economic-perspectives-of-using-the-model-university-3-0-in-the-education-system-of-uzbekistan. - Дата доступу: 16.12.2020.
- Алтухова, А. В. Выкарыстанне вынікаў інтэлектуальнай дзейнасці ў навучальным працэсе [Электронны рэсурс] / А. В. Алтухова // Веснік РЭА ім. Г. В. Пляханава. - 2018. - № 4 (100). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/ispolzovanie-rezultatov-intellektualnoy-deyatelnosti-v-uchebnom-protsesse. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Ангелава, А. Д. Адукацыя 3.0 і псіхалагічныя аспекты яго праявы як дзейнасна - матывацыйны працэс / А. Д. Ангелава, І. Г. Паноў [Электронны рэсурс] // Балканска навуковы агляд. - 2020. - Т. 4, № 1 (7). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/obrazovanie-3-0-i-psihologicheskie-aspekty-ego-proyavleniya-kak-deyatelnostno-motivatsionnyy-protsess. – Дата доступу: 16.12.2020
- Балашоў, А. І. Каштоўнасна-арыентаваная мадэль кошту адукацыйных праграм у парадыгме "Універсітэт 3. 0" [Электронны рэсурс] / А. І. Балашоў, А. А. Барабанаў, А. А. Васільева, А. І. Лушын / / ІТС. - 2019. -№ 1 (94). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/tsennostno-orientirovannaya-model-stoimosti-obrazovatelnyh-programm-v-paradigme-universitet-3-0. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Баркоў, А. В. «Універсітэт 3. 0»: прававая мадэль удзелу ВНУ ў інавацыйным прадпрымальніцтве [Электронны рэсурс] / А. В. Баркоў, Я. С. Грышына // Веснік Балтыйскага федэральнага ўніверсітэта ім. І. Канта. Сяр. Гуманітарныя і грамадскія навукі. - 2017. - № 3. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/universitet-3-0-pravovaya-model-uchastiya-vuza-v-innovatsionnom-predprinimatelstve. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Бабылёў, Г. В. Фарміраванне напрамкі развіцця рэгіянальнай ВНУ як Універсітэта 3.0 [Электронны рэсурс] / Бабылёў Г. В. // Інтэрэкспа Геа-Сібір. - 2019. - № 1. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-napravleniya-razvitiya-regionalnogo-vuza-kak-universiteta-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Войтаў, І. В. БДТУ у сістэме "навука - тэхналогіі - інавацыі" Рэспублікі Беларусь [Электронны рэсурс] / І. В. Войтаў, В. Б. Дармешкін, І. В. Каўрус, М. В. Дзядзенка // Працы БДТУ . Сяр. 5, Эканоміка і кіраванне. - 2018. - № 2 (214). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/bgtu-v-sisteme-nauka-tehnologii-innovatsii-respubliki-belarus. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Гапсаламаў, А. Р. Сучасныя трэнды развіцця адукацыйнай сістэмы: адукацыя 3.0 [Электронны рэсурс] / А. Р. Гапсаламаў, Л. М. Талыпава, Л. І. Галяува, Т. А. Авяр'янава // Свет навукі. Педагогіка і псіхалогія. - 2018. - № 2. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-trendy-razvitiya-obrazovatelnoy-sistemy-obrazovanie-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Геталава, Л. А. Сучасныя інавацыі ў адукацыі: ад тэорыі да практыкі [Электронны рэсурс] / Л. А. Геталава // Праблемы педагогікі. - 2017. - № 8 (31). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/sovremennye-innovatsii-v-obrazovanii-ot-teorii-k-praktike.- Дата доступу: 15.01.2020.
- Гмырак, В. Арганізацыя маркетынгу і продажаў ва ўніверсітэцкім тэхнапарку [Электронны рэсурс] / В. Гмырак., Н. Тамашэвіч // Навука і інавацыі. - 2018. - № 183. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/organizatsiya-marketinga-i-prodazh-v-universitetskom-tehnoparke. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Галіцына, І. М. Адукацыя 4.0 у падрыхтоўцы сучасных спецыялістаў [Электронны рэсурс] / І. М. Галіцына // Адукацыйныя тэхналогіі і грамадства. – 2020. – Т. 23, № 1. – Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/obrazovanie-4-0-v-podgotovke-sovremennyh-spetsialistov.- Дата доступу: 16.12.2020.
- Дзіеў, В. С. Кіраванне ўніверсітэтам ва ўмовах акадэмічнага капіталізму: іерархія ці сетка? [Электронны рэсурс] / В. С. Дзіеў // Ідэі і ідэалы. - 2017. - № 1 (31). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/upravlenie-universitetom-v-usloviyah-akademicheskogo-kapitalizma-ierarhiya-ili-set. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Яфімаў, В. С. Універсітэт 4. 0: філасофска-метадалагічны аналіз [Электронны рэсурс] / В. С. Яфімаў, А. В. Лапцева // Універсітэцкае кіраванне: практыка і аналіз. - 2017. - № 1 (107). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/universitet-4-0-filosofsko-metodologicheskiy-analiz. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Кадушка, Р. В. Метад супрацоўніцтва як эфектыўная тэхналогія навучання замежнай мове ва Універсітэце 3.0 [Электронны рэсурс] / Р. В. Кадушка // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/metod-sotrudnichestva-kak-effektivnaya-tehnologiya-obucheniya-inostrannomu-yazyku-v-universitete-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Каменеў, Р. В. Высокія тэхналогіі і трансфармацыя сістэмы адукацыі: канструктыўнасць і дэструктыўнасць [Электронны рэсурс] / Р. В. Каменеў, В. В. Крашаніннікаў, Фарніка Маржанна, М. А. Абрамава // Веснік НДПУ. - 2018. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/vysokie-tehnologii-i-transformatsiya-sistemy-obrazovaniya-konstruktivnost-i-destruktivnost. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Кіцай, Ю. А. Асаблівасці рэалізацыі канцэпцыі прадпрымальніцкага універсітэта ў Расіі [Электронны рэсурс] / Ю. А. Кіцай // Інтэрактыўная навука. - 2017. - № 20. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/osobennosti-realizatsii-kontseptsii-predprinimatelskogo-universiteta-v-rossii. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Кудраўцава, С. С. Прафесійнае адукацыю ў тэхнічных ВНУ на аснове мадэлі Універсітэта 3. 0 - падыход лічбавай эканомікі [Электронны рэсурс] / С. С. Кудраўцава // Адукацыя і праблемы развіцця грамадства. - 2018. - № 1 (5). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/professionalnoe-obrazovanie-v-tehnicheskih-vuzah-na-osnove-modeli-universiteta-3-0-podhod-tsifrovoy-ekonomiki. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Кузняцоў, К. Б. «Універсітэты 4. 0»: кропкі росту эканомікі ведаў у Расіі [Электронны рэсурс] / К. Б. Кузняцоў, А. А. Энгаватава // Інавацыі. - 2016. - № 5 (211). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/universitety-4-0-tochki-rosta-ekonomiki-znaniy-v-rossii. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Нарыманава, В. В. Канцэпцыя Універсітэт 3. 0: перспектывы рэалізацыі ў Расіі ва ўмовах новай тэхналагічнай рэвалюцыі [Электронны рэсурс] / А. В. Нарыманава // Асоба ў свеце, які змяняецца: здароўе, адаптацыя, развіццё. - 2019. - № 2 (25). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/kontseptsiya-universitet-3-0-perspektivy-realizatsii-v-rossii-v-usloviyah-novoy-tehnologicheskoy-revolyutsii. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Няборскі, А. В. Рэканструяванне мадэлі універсітэта: пераход да фармату 4.0 [Электронны рэсурс] // А. В. Неборскі / Свет навукі. Педагогіка і псіхалогія. - 2017. - № 4. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/rekonstruirovanie-modeli-universiteta-perehod-k-formatu-4-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Самарцаў, С. Б. Рэфлексія парадыгмы бесперапыннай адукацыі ва Універсітэце 3.0 [Электронны рэсурс] / С. Б. Самарцаў // Веснік беларуска-Расійскага ўніверсітэта. - 2020. - № 2 (14). – Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/refleksiya-paradigmy-nepreryvnogo-obrazovaniya-v-universitete-3-0. – Дата доступу: 16.12.2020
- Сярова, В. А. Раздзяржаўленне сацыяльнай сферы і праблемы рэалізацыі канцэпцыі прадпрымальніцкага ўніверсітэта ў Расіі [Электронны рэсурс] / А. А. Сярова, Ю. А. Кіцай // Веснік Пермскага ўніверсітэта. Юрыдычныя навукі. - 2017. - № 4 (38). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/razgosudarstvlenie-sotsialnoy-sfery-i-problemy-realizatsii-kontseptsii-predprinimatelskogo-universiteta-v-rossii. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Цітарэнка, Л. Г. Прыярытэты адукацыі і задачы мадэрнізацыі [Электронны рэсурс] / Л. Г. Цітарэнка // Вялікая Еўразія: развіццё, бяспека, супрацоўніцтва. - 2019. - № 2. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/prioritety-obrazovaniya-i-zadachi-modernizatsii. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Цэркоўскі, А. Л. Фарміраванне канкурэнтаздольнасці студэнта як умова паспяховай рэалізацыі мадэлі «Універсітэт 3.0» [Электронны рэсурс] / А. Л. Царкоўскі // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-konkurentosposobnosti-studenta-kak-uslovie-uspeshnoy-realizatsii-modeli-universitet-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Фадзееў, А. С. Мадэль Універсітэта 4.0 [Электронны рэсурс] / А. С. Фадзееў, А. А. Змееў, Т. Т. Газізаў // Навукова-педагагічны агляд. Pedagogical Review. - 2020. - № 2 (30). - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/model-universiteta-4-0. - Дата доступу: 16.12.2020.
- Чарняўская, В. Я. Корпусна-арыентаваны дыскурсіўны аналіз ідэнтычнасці расійскага Універсітэта 3. 0 [Электронны рэсурс] / В. Я. Чарняўская // Веснік Томскага дзяржаўнага ўніверсітэта. Філалогія. - 2019. - № 58. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/korpusno-orientirovannyy-diskursivnyy-analiz-identichnosti-rossiyskogo-universiteta-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Шустаў, Д. А. Роля сацыяльных сетак у прасоўванні паслуг універсітэта, перспектывы іх манетызацыі [Электронны рэсурс] / Д. А. Шустаў, Г. Г. Сінькоў // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/rol-sotsialnyh-setey-v-prodvizhenii-uslug-universiteta-perspektivy-ih-monetizatsii. - Дата доступу: 16.01.2020.
- Шчасны, А. Т. Удасканаленне сістэмы забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу на аснове мадэлі «Універсітэт 3.0» [Электронны рэсурс] / А. Т. Шчасны, Н. Ю. Канявалава, І. В. Гарадзецкая // Веснік ВДМУ. - 2019. - № 6. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/sovershenstvovanie-sistemy-obespecheniya-kachestva-obrazovatelnogo-protsessa-na-osnove-modeli-universitet-3-0. - Дата доступу: 15.01.2020.
- Шчаўкуноў, М. Д. Універсітэты новага пакалення [Электронны рэсурс] / М. Д. Шчаўкуноў // ВЭПС. - 2017. - № 1. - Рэжым доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/universitety-novogo-pokoleniya. - Дата доступу: 15.01.2020.
Тэл.: (+375 17) 209-88-1
ПРЫЁМНАЯ КАМІСІЯ
Тэл.: (+375 17) 209-88-99